Gå til innhold

Helga ødelagt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr det?

Anonymkode: 92a5e...379

Det betyr ikke at jeg skal ta livet mitt eller skade meg selv, hvis det var det du tenkte på.

Anonymkode: 78809...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Setter pris på at folk prøver å hjelpe meg, men det er ikke noe mer å gjøre. Jeg har gitt opp og orker ikke  kjempe mer.

Takk for at du har holdt ut så lenge med meg, frosk. Takk til dere andre også. 

Anonymkode: 78809...1a6

Dett vil bli bedre igjen denne gangen også. Håper du våkner i litt bedre form i morgen🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig mye jeg kunne ha sagt om saken men vet ikke om du egentlig bryr deg om min mening annet enn å slå ned på det jeg sier. Tror vi lar det bli med det😊

Anonymkode: 855be...812

Jeg tviler ikke på at det er mye du skulle hatt sagt og trenger å få sagt, og du har rett i at jeg ikke kjenner deg og du kanskje ikke kjenner meg og at dette og her og nå kanskje ikke er rette sted tid og person. Men håper at du får ting ut av systemet en gang. Det er ikke helt bra for egen helse å bære rundt på gruff over tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessuten må du være ufattelig stolt. Du fikk likes av Kupton. Noe som på dette forumet betyr at du har rett og jeg har feil. Han er jo fasiten. 

Anonymkode: 855be...812

Ikke heng deg opp i likes. Det vil ikke gjøre deg godt. Velg dine autoritetspersoner med omhu:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr ikke at jeg skal ta livet mitt eller skade meg selv, hvis det var det du tenkte på.

Anonymkode: 78809...1a6

Tenkte ikke på noe som helst, spurte kun hva det betydde.

Anonymkode: 92a5e...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, frosken skrev:

Dett vil bli bedre igjen denne gangen også. Håper du våkner i litt bedre form i morgen🙂

Sikkert nok. Men jeg orker ikke mer. Virkelig :( Idag fikk jeg nok en gang se hvor lite verdt jeg er, og det gjør like vondt hver gang. 

Anonymkode: 78809...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, cathlin skrev:

Jeg tviler ikke på at det er mye du skulle hatt sagt og trenger å få sagt, og du har rett i at jeg ikke kjenner deg og du kanskje ikke kjenner meg og at dette og her og nå kanskje ikke er rette sted tid og person. Men håper at du får ting ut av systemet en gang. Det er ikke helt bra for egen helse å bære rundt på gruff over tid. 

Du har rett i at vi ikke forstår hverandre. Jeg forstår virkelig ikke din respons på det jeg skrev selv om jeg prøver. Det bare viser at dette forumet egentlig  er en liten intern gruppa av mennesker som har en historie sammen som andre ikke klarer å sette seg inn i. Noen ganger glemmer jeg meg og tenker at dette er et forum for alle der alle står likt. Men her ble jo raskt min kommentar betegnet som en som ikke har rett til å mene det jeg gjør, en som nærmest har angrepet en helgen. Og du vurdere meg ut fra dette til å ha store problemer. Jeg aldri sagt at frosken er et dårlig menneske men at hun noen ganger er for skarp etter min mening. Og at noen ganger opplever jeg at flere står sammen om å ha en slik skarp tone. Kanskje dere som kjenner hverandre synes det er greit men jeg blir litt utrygg av det. Uten at du trenger å sette meg i en bås for det. 

Anonymkode: 855be...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert nok. Men jeg orker ikke mer. Virkelig :( Idag fikk jeg nok en gang se hvor lite verdt jeg er, og det gjør like vondt hver gang. 

Anonymkode: 78809...1a6

Jeg skjønner at det føles slik her og nå. Allikevel trenger ikke resten av helgen å bli like vond. Hvis du tenker deg om, så vet du av erfaring at de sterke følelsene også kan endre seg raskt.

God natt🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke tråstarter men noen ganger svir dine ord veldig. Kanskje meningen er å « stramme opp folk» men jeg blir bare skamfull og redd for å fortelle hvordan jeg har det fordi flere på forumet liker denne fremgangsmåten . Er hele tiden på vakt. 

Anonymkode: 855be...812

Du har sagt dette en del ganger, så jeg vet at du mener det. Det som er bra med et slikt forum som dette, er at vi ikke trenger å være like eller ikke alltid trenger å kun gjøre det alle liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, frosken skrev:

Jeg skjønner at det føles slik her og nå. Allikevel trenger ikke resten av helgen å bli like vond. Hvis du tenker deg om, så vet du av erfaring at de sterke følelsene også kan endre seg raskt.

God natt🙂

God natt :)

Anonymkode: 78809...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har rett i at vi ikke forstår hverandre. Jeg forstår virkelig ikke din respons på det jeg skrev selv om jeg prøver. Det bare viser at dette forumet egentlig  er en liten intern gruppa av mennesker som har en historie sammen som andre ikke klarer å sette seg inn i. Noen ganger glemmer jeg meg og tenker at dette er et forum for alle der alle står likt. Men her ble jo raskt min kommentar betegnet som en som ikke har rett til å mene det jeg gjør, en som nærmest har angrepet en helgen. Og du vurdere meg ut fra dette til å ha store problemer. Jeg aldri sagt at frosken er et dårlig menneske men at hun noen ganger er for skarp etter min mening. Og at noen ganger opplever jeg at flere står sammen om å ha en slik skarp tone. Kanskje dere som kjenner hverandre synes det er greit men jeg blir litt utrygg av det. Uten at du trenger å sette meg i en bås for det. 

Anonymkode: 855be...812

Jeg for min del ønsker endring. Hvis det skal bli noen endring må noen tørre å være ærllg mot meg og prøve å få meg til å se ting jeg ikke ser selv, og det kan være tøft. Du aner ikke hvor mange ganger jeg har vært fornærmet og sint på frosken. Men så har jeg etter en tid klart å tenke; hva ville hun med det svaret? Er det andre måter å tolke svaret hennes på? Cluet har vært å først og fremst tenke at hun vil meg godt og har et oppriktig ønske om å hjelpe meg, og at hun med sine svar prøver å få meg på rett spor. Og hun klarer det som regel fordi hun gjør det på en streng men samtidig omsorgsfull måte. Men det tar tid, og det krever tålmodighet. 
Skjønte du mer nå? 

Anonymkode: 78809...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, frosken skrev:

Du har sagt dette en del ganger, så jeg vet at du mener det. Det som er bra med et slikt forum som dette, er at vi ikke trenger å være like eller ikke alltid trenger å kun gjøre det alle liker. 

Vet du frosken, du skremmer meg virkelig. Mest fordi du tror du vet hvem og hvordan jeg er og måten du møter meg på er farget av det. Jeg blir aldri blir tatt inn i varmen. Gjør meg bare veldig trist. 

Anonymkode: 855be...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du frosken, du skremmer meg virkelig. Mest fordi du tror du vet hvem og hvordan jeg er og måten du møter meg på er farget av det. Jeg blir aldri blir tatt inn i varmen. Gjør meg bare veldig trist. 

Anonymkode: 855be...812

Frosken forveksler deg sikkert med meg, siden jeg flere ganger har blitt fornærmet på henne, og latt henne få vite det. Hun har provosert meg kraftig til tider, og jeg har til og med opplevd henne som ufin. Men som andre sier her, så tror jeg ikke (når jeg har fått roet meg og tenkt meg om) at hun mener å være ufin. Jeg tror det bare er stilen hennes, men at intensjonene hennes alltid er å hjelpe. :)

 

Anonymkode: 539cf...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg for min del ønsker endring. Hvis det skal bli noen endring må noen tørre å være ærllg mot meg og prøve å få meg til å se ting jeg ikke ser selv, og det kan være tøft. Du aner ikke hvor mange ganger jeg har vært fornærmet og sint på frosken. Men så har jeg etter en tid klart å tenke; hva ville hun med det svaret? Er det andre måter å tolke svaret hennes på? Cluet har vært å først og fremst tenke at hun vil meg godt og har et oppriktig ønske om å hjelpe meg, og at hun med sine svar prøver å få meg på rett spor. Og hun klarer det som regel fordi hun gjør det på en streng men samtidig omsorgsfull måte. Men det tar tid, og det krever tålmodighet. 
Skjønte du mer nå? 

Anonymkode: 78809...1a6

Har absolutt møtt tøffe terapeuter og er samtidig trygg på at terapeuten vil meg vel,  men jeg tenker ikke på frosken som min terapeut. Jeg har ikke samme forholdet til frosken som du tydligvis har. Jeg snakker ikke om hennes intensjoner men kommenterte en spesifik ting hun sa. Har ikke problemer med å forstå hva hun mener heller, men opplevde det som litt skarpt. At det skulle bli så mye oppstyr utav dette forstår jeg ikke. Du sier jo at du selv har opplevd det ? 

Anonymkode: 855be...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frosken forveksler deg sikkert med meg, siden jeg flere ganger har blitt fornærmet på henne, og latt henne få vite det. Hun har provosert meg kraftig til tider, og jeg har til og med opplevd henne som ufin. Men som andre sier her, så tror jeg ikke (når jeg har fått roet meg og tenkt meg om) at hun mener å være ufin. Jeg tror det bare er stilen hennes, men at intensjonene hennes alltid er å hjelpe. :)

 

Anonymkode: 539cf...cb1

Det forklarer jo kanskje noe😊

Anonymkode: 855be...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Frosken forveksler deg sikkert med meg, siden jeg flere ganger har blitt fornærmet på henne, og latt henne få vite det. Hun har provosert meg kraftig til tider, og jeg har til og med opplevd henne som ufin. Men som andre sier her, så tror jeg ikke (når jeg har fått roet meg og tenkt meg om) at hun mener å være ufin. Jeg tror det bare er stilen hennes, men at intensjonene hennes alltid er å hjelpe. :)

 

Anonymkode: 539cf...cb1

Neida, jeg blander dere ikke. Og jeg er ikke perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du frosken, du skremmer meg virkelig. Mest fordi du tror du vet hvem og hvordan jeg er og måten du møter meg på er farget av det. Jeg blir aldri blir tatt inn i varmen. Gjør meg bare veldig trist. 

Anonymkode: 855be...812

Jeg tror ikke jeg vet hvem du er eller hvordan du er generelt sett. Derimot vet jeg at du gjennom lang tid har kommet med denne typen kommentarer til meg. Jeg synes kanskje du har en litt urimelig forventning til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har rett i at vi ikke forstår hverandre. Jeg forstår virkelig ikke din respons på det jeg skrev selv om jeg prøver. Det bare viser at dette forumet egentlig  er en liten intern gruppa av mennesker som har en historie sammen som andre ikke klarer å sette seg inn i. Noen ganger glemmer jeg meg og tenker at dette er et forum for alle der alle står likt. Men her ble jo raskt min kommentar betegnet som en som ikke har rett til å mene det jeg gjør, en som nærmest har angrepet en helgen. Og du vurdere meg ut fra dette til å ha store problemer. Jeg aldri sagt at frosken er et dårlig menneske men at hun noen ganger er for skarp etter min mening. Og at noen ganger opplever jeg at flere står sammen om å ha en slik skarp tone. Kanskje dere som kjenner hverandre synes det er greit men jeg blir litt utrygg av det. Uten at du trenger å sette meg i en bås for det. 

Anonymkode: 855be...812

Hvis du er så sårbar er kanskje ikke et diskusjonsforum rette plassen for deg der du får høre ulike meninger, til og med meninger du ikke liker. Da kan det være lurt å skåne seg selv med å ikke logge seg på diverse diskusjonsforum.

Anonymkode: b6ed7...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, frosken skrev:

Jeg tror ikke jeg vet hvem du er eller hvordan du er generelt sett. Derimot vet jeg at du gjennom lang tid har kommet med denne typen kommentarer til meg. Jeg synes kanskje du har en litt urimelig forventning til meg. 

Du tar feil rett og slett. 

Anonymkode: 855be...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosken er ikke min terapeut heller, men jeg forsøker bare å nyttiggjøre meg hennes og andres svar. Ikke alltid jeg klarer det. Frosken kjenner min historikk. 

Anonymkode: 78809...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...