Gå til innhold

Å holde tilbake i terapi


MiaMaia

Anbefalte innlegg

Jeg har gått to år i terapi og nærmer meg slutten. Og fordi jeg vet jeg snart er ferdig merker jeg at jeg holder litt igjen. Jeg prøver å late som alt er mye bedre, nå er ting bedre men kanskje ikke så bra som jeg gir utrykk for i timene. Jeg tror jeg holder igjen fordi jeg vet at det bare er et par timer igjen og at jeg tror jeg ikke får jobbet med det på den korte tiden som er igjen. Hvordan skal jeg får snudd det da det er ting jeg bør jobbe litt mer med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, MiaMaia skrev:

Jeg har gått to år i terapi og nærmer meg slutten. Og fordi jeg vet jeg snart er ferdig merker jeg at jeg holder litt igjen. Jeg prøver å late som alt er mye bedre, nå er ting bedre men kanskje ikke så bra som jeg gir utrykk for i timene. Jeg tror jeg holder igjen fordi jeg vet at det bare er et par timer igjen og at jeg tror jeg ikke får jobbet med det på den korte tiden som er igjen. Hvordan skal jeg får snudd det da det er ting jeg bør jobbe litt mer med?

Det burde du si til din behandler 

Anonymkode: 5125d...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det burde du si til din behandler 

Anonymkode: 5125d...dbe

Hvordan. Synes det er vanskelig. Og vil ikke plage han mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MiaMaia skrev:

Jeg har gått to år i terapi og nærmer meg slutten. Og fordi jeg vet jeg snart er ferdig merker jeg at jeg holder litt igjen. Jeg prøver å late som alt er mye bedre, nå er ting bedre men kanskje ikke så bra som jeg gir utrykk for i timene. Jeg tror jeg holder igjen fordi jeg vet at det bare er et par timer igjen og at jeg tror jeg ikke får jobbet med det på den korte tiden som er igjen. Hvordan skal jeg får snudd det da det er ting jeg bør jobbe litt mer med?

du må jo fortsatt jobbe med deg selv fordi om terapien er over. Ved å ta dette opp nå gir du deg selv en sjanse til å ha litt kjøtt på bena når du skal stå alene. Du får hans refleksjoner som kan være nyttig, fremfor å stå alene med egne tanker.

Anonymkode: 4ee99...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

du må jo fortsatt jobbe med deg selv fordi om terapien er over. Ved å ta dette opp nå gir du deg selv en sjanse til å ha litt kjøtt på bena når du skal stå alene. Du får hans refleksjoner som kan være nyttig, fremfor å stå alene med egne tanker.

Anonymkode: 4ee99...d0f

Det er jeg også klar over at jeg må, og jeg har bra med kjøtt på bena for å stå alene. 
 

kan man be om lenger behandling? Han virker veldig klar for å slippe meg løs på egenhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MiaMaia skrev:

Det er jeg også klar over at jeg må, og jeg har bra med kjøtt på bena for å stå alene. 
 

kan man be om lenger behandling? Han virker veldig klar for å slippe meg løs på egenhånd. 

Du kan be om lenger behandling om du føler du ikke er klar for å avslutte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...