Gå til innhold

Jeg er paranoid nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er redd jeg er blitt utestengt fra å kunne gå inn på min egen innboks og å fra å kunne se notifikasjonene mine fordi jeg ikke kommer inn på det. 

Kan noen være så snill å sjekke om det samme gjelder for dere, eller om det bare er hos meg? 

For er det bare hos meg så får jeg si som en annen bruker pleier å si: Da tar jeg hintet, tar det til etterretning og trekker meg tilbake.

Anonymkode: cff32...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er redd jeg er blitt utestengt fra å kunne gå inn på min egen innboks og å fra å kunne se notifikasjonene mine fordi jeg ikke kommer inn på det. 

Kan noen være så snill å sjekke om det samme gjelder for dere, eller om det bare er hos meg? 

For er det bare hos meg så får jeg si som en annen bruker pleier å si: Da tar jeg hintet, tar det til etterretning og trekker meg tilbake.

Anonymkode: cff32...bf0

du må slappe av. send en pm til admin slik at de kan se på det. ingen grunn til å bli stresse aller få noia :) 

Anonymkode: 30bc5...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du må slappe av. send en pm til admin slik at de kan se på det. ingen grunn til å bli stresse aller få noia :) 

Anonymkode: 30bc5...d24

Problemet er jo at jeg ikke kommer inn på pm sånn at jeg får sendt melding!

Anonymkode: cff32...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er jo at jeg ikke kommer inn på pm sånn at jeg får sendt melding!

Anonymkode: cff32...bf0

de har svart deg i den andre tråden, du kan jo bare skrive der. 

Anonymkode: 30bc5...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

de har svart deg i den andre tråden, du kan jo bare skrive der. 

Anonymkode: 30bc5...d24

Takk for det. Har svart der nå. 

Men jeg synes det er påfallende at ingen vil teste ut om dette også gjelder for dem. Tenker da at dere sammen med admin vet hva som er årsaken til at nettopp jeg opplever dette, bare at dere ikke vil si det. Tenker at dere har kommunisert bak min rygg og blitt enige om å ikke si noe til meg.

Anonymkode: cff32...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg synes det er påfallende at ingen vil teste ut om dette også gjelder for dem.

Det er vel slik at folk har testet / sett etter, men opplever alt som normalt. Vanligvis er man ikke interessert i X svar av typen "sånn er det ikke for meg".

Sannsynligheten for at dette er en subtil form for utestengning og / eller en sammensvergelse mot deg (som jeg ikke vet hvem er), er lik null. Administrasjonen her tør nok å fortelle brukere at de er utestengt.

Hvis det er på PC, skift nettleser. Hvis det er på mobil, aner jeg ikke hva som kan være grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for det. Har svart der nå. 

Men jeg synes det er påfallende at ingen vil teste ut om dette også gjelder for dem. Tenker da at dere sammen med admin vet hva som er årsaken til at nettopp jeg opplever dette, bare at dere ikke vil si det. Tenker at dere har kommunisert bak min rygg og blitt enige om å ikke si noe til meg.

Anonymkode: cff32...bf0

det burde jeg svart deg på, men jeg glemte det i faren. jeg har ikke prøvd med mobil men på pc fungerer alt som vanlig. 

vi har ikke krefter til å drive organisere noe bag din rygg, vi har mer enn nok med oss selv.

Anonymkode: 30bc5...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...