Gå til innhold

Tidligere fastlege og nå åpen om betatthet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært fastlege i 10år. Er ved siden av det utdannet som sykepleier innen biokjemi. Har avsluttet kapittelet som fastlege, grunnet et belastende for meg som er alene med 4 små barn hjemme. Har i min all store hemmelighet pratet litt med en tidligere pasient, en jeg var lege for i ett par år. Vi har virkelig funnet tonen sammen, han er like gammel som meg. Jeg vet grunnreglene for de etiske retningslinjene, og siden jeg ikke lengre jobber som lege - så skal dette være lovlig. Syntes dere dette er helt uakseptabelt? Kjærlighet kan ko oppstå over alt. Gjerne kom med innspill. 

Anonymkode: 3b603...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært fastlege i 10år. Er ved siden av det utdannet som sykepleier innen biokjemi. Har avsluttet kapittelet som fastlege, grunnet et belastende for meg som er alene med 4 små barn hjemme. Har i min all store hemmelighet pratet litt med en tidligere pasient, en jeg var lege for i ett par år. Vi har virkelig funnet tonen sammen, han er like gammel som meg. Jeg vet grunnreglene for de etiske retningslinjene, og siden jeg ikke lengre jobber som lege - så skal dette være lovlig. Syntes dere dette er helt uakseptabelt? Kjærlighet kan ko oppstå over alt. Gjerne kom med innspill. 

Anonymkode: 3b603...7e9

Hvor lenge siden var det du var fastlege for ham? Over hvor mange år? Det handler også noe om hva slags relasjon du hadde med pasienten. Om det var regelmessig oppfølging osv. 

Anonymkode: 198c9...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge siden var det du var fastlege for ham? Over hvor mange år? Det handler også noe om hva slags relasjon du hadde med pasienten. Om det var regelmessig oppfølging osv. 

Anonymkode: 198c9...fc0