Gå til innhold

Forstørrede eggstokker


Undis

Anbefalte innlegg

I dag ble jeg litt skremt. Går årlig til privat gynekolog pga hpv virus i mange år og har tidvis hatt lette celleforandringer. Det ble tatt prøve og hpv test og får vel svaret om et par uker. Rutine er også innvendig ultralyd. Da så hun plutselig at mine begge eggstokker var litt forstørret,  noe som ikke var tema i fjor på samme tid. Hun nevnte også en muskelknute på livmoren. Hun sa at jeg ikke skulle være bekymret,  hadde hun vært redd for noe ville hun henvist meg rett til operasjon. Men jeg måtte ta en blodprøve ca 125. Jeg har ingen symptomer, men kjenner jo på alt mulig etter dette. Hun nevnte ikke cyster eller svulst, bare at de var forstørret. Når jeg googler finner jeg bare cyster eller kreft.  Hva er den mest sannsynlige årsaken ? Jeg 65 år og er ferdig med overgangsalder for 10 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...