Gå til innhold

Når barna flytter ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begge ungene flyttet ut i høst, og det er bare oss to gæmliser igjen. I dag er det 1. søndag i advent, men jeg har ikke funnet fram pynten eller skifta gardiner enda. 

Flere som merker at det ikke er noe gøy og koselig å pynte lenger nå som ungene ikke bor hjemme? De kommer jo hjem til jul da, og innen den tid har jeg jo fått pynta til jul og sånn. Men adventstida tror jeg at jeg bare driter i i år...

Anonymkode: eb1c6...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så da er det bare meg da som ikke synes det er så stas å pynte til advent nå som jeg ikke har unger hjemme? Jaja, det sier jo en del om meg.. :(

Anonymkode: eb1c6...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da er det bare meg da som ikke synes det er så stas å pynte til advent nå som jeg ikke har unger hjemme? Jaja, det sier jo en del om meg.. :(

Anonymkode: eb1c6...1e0

Hva med å bare glede deg over at du slipper, hvis du ikke har lyst å pynte? Eller er det mer vedmod over at barna har flyttet ut som kommer opp? 

Samme her, btw. Utflytta barn og ingen pynting. Har ikke lyst eller overskudd i år. Litt trist, men samtidig befriende å ikke «måtte». 

Anonymkode: db483...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begge ungene flyttet ut i høst, og det er bare oss to gæmliser igjen. I dag er det 1. søndag i advent, men jeg har ikke funnet fram pynten eller skifta gardiner enda. 

Flere som merker at det ikke er noe gøy og koselig å pynte lenger nå som ungene ikke bor hjemme? De kommer jo hjem til jul da, og innen den tid har jeg jo fått pynta til jul og sånn. Men adventstida tror jeg at jeg bare driter i i år...

Anonymkode: eb1c6...1e0

Jeg elsker julen og selv om ungene nå bor hos sin far så er de hos meg omtrent annenhver helg og jeg pynter som vanlig til jul. Elsker det! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg elsker julen og selv om ungene nå bor hos sin far så er de hos meg omtrent annenhver helg og jeg pynter som vanlig til jul. Elsker det! 😊

Du er alltid så blid og lystig du.

Anonymkode: 3571c...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da er det bare meg da som ikke synes det er så stas å pynte til advent nå som jeg ikke har unger hjemme? 

Anonymkode: eb1c6...1e0

Vi skal også feire vår første jul med bare utflyttede barn. Men jeg føler ikke så veldig på dette i forbindelse med pyntingen, for den yngste brydde seg ikke så mye om den de siste årene han bodde hjemme uansett. 

Jeg tar fram de vanlige adventstingene som jeg pleier - det er bare lysestaken, litt småtteri og noen utelys. 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begge ungene flyttet ut i høst

Det blir kanskje litt annerledes når begge forsvinner samtidig. Hos oss gikk det gradvis, de var mindre og mindre hjemme - og det er ganske mange år siden vi var alle fire. 

Det er heldigvis helt frivillig hvor mye man pynter og når. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller er det mer vedmod over at barna har flyttet ut som kommer opp? 

Ja, det tror jeg. Barna har alltid gitt meg glede, og det har vært så koselig å ha førjulstida sammen med dem ❤️ Nå som de ikke er her, er det liksom ingen vits.. Men jeg gleder meg veldig til de kommer noen dager før jul, og da skal det være pyntet og julete her akkurat som de er vant med! 😊💕

 

Anonymkode: eb1c6...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er alltid så blid og lystig du.

Anonymkode: 3571c...ec7

Jeg har heldigvis ingen grunn til å gå rundt og være trist og lei, eller sur og sint. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...