Gå til innhold

Låst innlegg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det bare hos meg det er sånn?

Det er som en rullegardin som trekkes ned 😅 

Skjer sånn i denne tråden også:

 

Anonymkode: c2c79...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, beklager så mye, jeg spurte tilogmed forumansvarlig om råd, men glemte å svare. Altså ja, pr i dag er det kun du som har problemet da vi ikke har hørt om noe lignende.

Hva skjer når du ikke kommer inn, får du opp feilmelding? Er det andre ting som ikke stemmer når du kommer inn på den? Eller får du bare ikke trykket på selve linken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trykker på tråden er det en slags rullegardin som trekkes ned slik at jeg ikke får lest noen ting.
 

Jeg rekker liksom å lese en halv setning, og så får jeg ikke lest mer fordi denne rullegardinen trekkes ned og liksom stenger hele tråden for meg. 


Jeg får ingen feilmelding. Det står bare dette (og jeg kommer ikke videre inn i tråden):

«Legen fra autoritet til leverandør

Lørdag, klokken 18:47»

 

 

 

Anonymkode: c2c79...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg trykker på tråden er det en slags rullegardin som trekkes ned slik at jeg ikke får lest noen ting.
 

Jeg rekker liksom å lese en halv setning, og så får jeg ikke lest mer fordi denne rullegardinen trekkes ned og liksom stenger hele tråden for meg. 


Jeg får ingen feilmelding. Det står bare dette (og jeg kommer ikke videre inn i tråden):

«Legen fra autoritet til leverandør

Lørdag, klokken 18:47»

 

 

 

Anonymkode: c2c79...8b7

legg ved skjermbilde, da er det enklere å svare deg :) 

Anonymkode: 0dfdd...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eks fra en annen tråd:

Det første bildet (under) rakk jeg akkurat å ta skjermbilde av før «rullegardinen» kom og dekket over (det andre bildet): 

 

 

 

5B8E205A-7844-4201-951A-CF1109990D9C.jpeg

ED92A519-5004-45BF-ABFA-D69FA4DD6200.jpeg

Anonymkode: c2c79...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi starter med det enkleste før og håper det hjelper. Hvilken nettleser bruker du på mobilen? Man kan evt prøve å slette cookies for denne siden og se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...