Gå til innhold

Jeg skjønner ikke hva jeg egentlig driver med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på jobbsøkermarkedet og har vært på flere intervjuer. De er ganske ferske så jeg kan ikke forvente svar enda. Jeg er jo litt nervøs for om jeg skal få nei hos alle. Grunnen til at jeg søker disse jobbene er fordi jeg har erfaring og trives helt greit. Jeg søker bare for å tjene penger, ikke fordi det er min store drøm. 

Det som gjør meg nedstemt er at jeg ikke liksom har noe jeg vil. Jeg har en fin familie, men de bor flere mil unna. Fordi jeg ikke trives på hjemstedet og det er direkte nesten skadelig for meg psykisk å være der over lengre tid. Det er et av norges (verdens) tryggeste steder, ligger isolert fra omverdenen og man kommer inn i en trygg boble hvor hver dag er lik. De samme folkene, samme aktivitetene. 

Jeg vet ikke hvor jeg hører til, jeg er heller ikke fornøyd med det at jeg er på jobbsøkermarkedet og søker de jobbene jeg søker bare for at jeg skal tjene penger. 

Jeg har vært lykkelig, men av en eller annen grunn har jeg ikke så lett passet inn. Jeg har tydeligvis følt sterkere tilknytning til folk enn de har følt til meg. Jeg har heller ikke blitt oppfattet som jeg selv har trodd, jeg er betydelig stillere, muttere og mer tilbaketrukket enn jeg selv liker å tro. Og det irriterer meg, at selv når jeg har en god dag og føler jeg "stråler" så oppfattes jeg fremdeles stille og mutt av andre. Litt kald. 

Det er utrolig vanskelig å på en måte innse at man skal gjøre noe annet, eller må satse på en annen retning enn det man egentlig har lyst til. Noe man liksom er ganske likegyldig til eller noe som bare er nødvendig for å tjene penger. 

Dette gir meg så utrolig mye angst og indre uro. Det er som om noe usynlig hindrer meg i å leve livet på en måte. Jeg føler ingen trygghet, fordi jeg ikke vet hva det er jeg egentlig skal. Jeg kan ikke se for meg meg selv etablert det ene eller andre stedet. Har misslykkes i alt jeg har gjort hele livet nå, og nå begynner det å tære på motivasjonen. Hver dag er så kjedelig. Jeg ser ingen grunn til å gjøre mye som jeg likte før. 

Anonymkode: a75b0...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...