Gå til innhold

Hvor mye toalettpapir er vanlig å bruke?


Eva Sofie

Anbefalte innlegg

Det er mye det kan bli diskusjoner om i et samliv :) Jeg mener at min kjæreste bruker enormt mye toalettpapir, men jeg er ikke den rette til å uttale meg da jeg kun har avføring en gang i uken og jeg går med permanent urinkateter og går ikke vanlig på toalettet den veien heller. Han på sin side sier jo at han må jo tørke seg og selvsagt gir jeg ham rett i det, men jeg synes likevel at å bruke én rull toalettpapir til dagen er litt vel mye. Siden jeg ikke lenger vet hva som er gjennomsnittlig normalt etter å ha levd et atypisk liv i en del år, ønsker jeg å høre andres synspunkter.

Hva er normalt for en voksen mann som er glad i mat? Han plages ikke mye med diaré e.l. etter hva jeg vet.

Vi er heldigvis enige om hvilken vei toalettrullen skal henge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Det er mye det kan bli diskusjoner om i et samliv :) Jeg mener at min kjæreste bruker enormt mye toalettpapir, men jeg er ikke den rette til å uttale meg da jeg kun har avføring en gang i uken og jeg går med permanent urinkateter og går ikke vanlig på toalettet den veien heller. Han på sin side sier jo at han må jo tørke seg og selvsagt gir jeg ham rett i det, men jeg synes likevel at å bruke én rull toalettpapir til dagen er litt vel mye. Siden jeg ikke lenger vet hva som er gjennomsnittlig normalt etter å ha levd et atypisk liv i en del år, ønsker jeg å høre andres synspunkter.

Hva er normalt for en voksen mann som er glad i mat? Han plages ikke mye med diaré e.l. etter hva jeg vet.

Vi er heldigvis enige om hvilken vei toalettrullen skal henge ;)

Det er neppe vanlig å bruke så mye toalettpapir, men spiller det noen rolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker lite toalettpapir siden jeg har to stomier, men mannen bruker, tror han har normalt forbruk. Det er mindre enn 1 rull for dagen, men akkurat hvor mange dager vet jeg ikke.

 

Det er verre om rullen hadde hengt feil vei! 😱

Vil noen irritere meg, så snur de rullen med det resultatet at jeg får innvendig kløe og enkelte verbale utbrudd, jeg som knapt bruker toalettpapir  😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frosken skrev:

Det er neppe vanlig å bruke så mye toalettpapir, men spiller det noen rolle?

Eh .. økonomi? 

Anonymkode: 847e2...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eh .. økonomi? 

Anonymkode: 847e2...86e

Dasspapir er

vel ikke

akkurart dyrt?

hvis du

ikke skal

ha

i ekte

silke da.

Anonymkode: 6d6ef...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frosken skrev:

Det er neppe vanlig å bruke så mye toalettpapir, men spiller det noen rolle?

Nei, det er ingen viktig sak for min del og vi er uansett glade i hverandre. Det skal mer til enn dette for å ødelegge stemningen mellom oss i løpet av en kveld. Jeg var mer nysgjerrig å se hva som egentlig er normalt. Ikke for å bruke det mot ham på noen måte, men mer for å dekke egen nysgjerrighet fordi jeg har begynt å tenke over det etter at jeg ble sammen med ham.

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😮 da bruker du lite!

Anonymkode: 847e2...86e

Tja. Mulig jeg husker feil? Det går liksom på autopilot. 😛

Men nå har jeg en veldig sunn fordøyelse så da blir det mindre gris. Hehe. I tillegg går det timesvis mellom hver gang jeg må tisse. 

Men så er det jo bare meg her og jeg har vel besøk sånn en gang i måneden. Minus mine barn, og da går det selvsagt mer papir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Her bruker vi endel,ca to rulller på tre personer pr dag til tider. 

!!!!!

Anonymkode: 6d6ef...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en pakke med 12 ruller for halvannen mnd siden. Er på den siste rullen nå. Synes selv at jeg bruker mer enn det jeg egentlig behøver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Eva Sofie skrev:

Det er mye det kan bli diskusjoner om i et samliv :) Jeg mener at min kjæreste bruker enormt mye toalettpapir, men jeg er ikke den rette til å uttale meg da jeg kun har avføring en gang i uken og jeg går med permanent urinkateter og går ikke vanlig på toalettet den veien heller. Han på sin side sier jo at han må jo tørke seg og selvsagt gir jeg ham rett i det, men jeg synes likevel at å bruke én rull toalettpapir til dagen er litt vel mye. Siden jeg ikke lenger vet hva som er gjennomsnittlig normalt etter å ha levd et atypisk liv i en del år, ønsker jeg å høre andres synspunkter.

Hva er normalt for en voksen mann som er glad i mat? Han plages ikke mye med diaré e.l. etter hva jeg vet.

Vi er heldigvis enige om hvilken vei toalettrullen skal henge ;)

Vi er to voksne og jeg gjetter på at til vanlig bruker vi 2-3 dager på en rull? Jeg bruker nok mest papir uten at noen av oss holder tellingen på det. Når jeg har mensen går det jo mer ettersom jeg pakker inn tampongen i papir før jeg kaster den i søppelbøtta. :) En hel rull på en dag på en person høres mye ut synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, frosken skrev:

Hmmm... denne tråden inneholder too much information!

Ja, det ble litt mange detaljer om det ene og det andre her, men for meg var det egentlig kun interessant å få tilbakemelding på hvor mye toalettpapir ulike folk og familier bruker. Andre detaljer som kom opp i denne tråden gjør jeg med når jeg får vite ting om mennesker jeg føler jeg ikke burde vite. Jeg forsøker å glemme det. Det er i hvert fall noe jeg behersker godt. Det er faktisk noen fordeler med mine diagnoser ;) Man får se det positive der man kan.

Takk til alle som har bidratt med sine intime detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Ja, det ble litt mange detaljer om det ene og det andre her, men for meg var det egentlig kun interessant å få tilbakemelding på hvor mye toalettpapir ulike folk og familier bruker. Andre detaljer som kom opp i denne tråden gjør jeg med når jeg får vite ting om mennesker jeg føler jeg ikke burde vite. Jeg forsøker å glemme det. Det er i hvert fall noe jeg behersker godt. Det er faktisk noen fordeler med mine diagnoser ;) Man får se det positive der man kan.

Takk til alle som har bidratt med sine intime detaljer.

Er ikke internett stedet man deler TMI da? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Glitter skrev:

Er ikke internett stedet man deler TMI da? 😂

Jo, men jeg vet ikke helt om det er en heldig utvikling i alle tilfeller. Noen ganger kan man dele informasjon om seg selv ganske ukritisk og det som står på nettet blir værende på nettet. Man har ingen garanti for at en bruker f.eks. tar kopi av det som legges ut og lagrer det lokalt på sin egen PC/enhet. Da hjelper det ikke at det slettes fra nettet. En dag blir man dessuten identifisert på forumet av en nabo eller arbeidskollega/venn IRL og så kan det gå som ild i tørt gress. "Je leste på nettet at Eva Sofie hadde skrevet at...". Da skal man kunne stå for alt man har skrevet under nick også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...