Gå til innhold

Føler andre er så mye mer oppegående enn meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enda verre er det at jeg ikke føler jeg har de riktige folka i livet mitt. De har helt andre interesser. Grunnen til at jeg har disse tettest på meg er fordi de er kjenninger av min familie og er fra samme sted. 
Men de har ikke det livet jeg vil ha. De kan jo ikke leve mitt liv og slik jeg ønsker, det er ikke det jeg mener. Men jeg har tankene mine helt andre steder. 
De som egentlig betyr noe for meg er langt unna. 
Så hva gjør du liksom om du ikke føler du engang har kjemi med de du bruker tiden med?

Anonymkode: e0209...589

Er det umulig å flytte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Er det umulig å flytte? 

Nei, men nå er dette her mest økonomisk. Det er jo ikke uutholdelig her, men jeg er sint på meg for at jeg ikke liksom har noe.

Anonymkode: e0209...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men nå er dette her mest økonomisk. Det er jo ikke uutholdelig her, men jeg er sint på meg for at jeg ikke liksom har noe.

Anonymkode: e0209...589

Har du ingen mulighet til å gjøre noe med dette?

Anonymkode: 5bec1...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men nå er dette her mest økonomisk. Det er jo ikke uutholdelig her, men jeg er sint på meg for at jeg ikke liksom har noe.

Anonymkode: e0209...589

Bruk det sinnet til å gjøre noe med saken, sinne gir energi det. Det har jeg brukt tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bruk det sinnet til å gjøre noe med saken, sinne gir energi det. Det har jeg brukt tidligere. 

Sinnet skjer fordi jeg alltid har vært en "feil". Jeg har aldri vært en person andre oppsøker for å bære sammen med, stort sett jeg som tar initiativ. 

I tillegg så kjenner jeg ikke så mange som jeg vil. Jeg har ingen å besøke her eller der 😕 

Anonymkode: e0209...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sinnet skjer fordi jeg alltid har vært en "feil". Jeg har aldri vært en person andre oppsøker for å bære sammen med, stort sett jeg som tar initiativ. 

I tillegg så kjenner jeg ikke så mange som jeg vil. Jeg har ingen å besøke her eller der 😕 

Anonymkode: e0209...589

Ingen er en feil,men vi har alle feil og mangler på samme tid. Det gjelder stort sett alle,ingen er perfekt. Og kanskje andre ikke har det bra hele tiden heller? Det gjelder å gjøre det beste ut av det. 

En måte å få kontakt med folk på er jo dagsenter eller lignende? Røde kors eller frivillighetssentralen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ingen er en feil,men vi har alle feil og mangler på samme tid. Det gjelder stort sett alle,ingen er perfekt. Og kanskje andre ikke har det bra hele tiden heller? Det gjelder å gjøre det beste ut av det. 

En måte å få kontakt med folk på er jo dagsenter eller lignende? Røde kors eller frivillighetssentralen?

Problemet er at dette ikke interesserer meg. Jeg vil ha de som je faktisk liker. 

Alt er så himla kjedelig. Føler ikke jeg har noen grunn til å stå opp eller  oenå glede meg til.

Anonymkode: e0209...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha det jeg har liksom. Jeg fikk nesten det jet ville, men det er det gamle og kjedelige som kom tilbake. Nå vil jeg ikke ha det lenger. Jeg skjlnner ikke hva jeg driver med. Alt jeg har er liksom bare ting jeg har tatt til takke med.

Anonymkode: e0209...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at dette ikke interesserer meg. Jeg vil ha de som je faktisk liker. 

Alt er så himla kjedelig. Føler ikke jeg har noen grunn til å stå opp eller  oenå glede meg til.

Anonymkode: e0209...589

Deprimert da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Deprimert da?

Tja, er bedre enn jeg har vært. Men jeg fatter ikke hva jeg driver med. Det er noe som hemmer meg i hverdagen og jeg kan ikke se hva. Jeg "må jobbbe med meg selv" men jeg vet ikke med hva.

Jeg synes det er så nedtur å være tilbake her igjen

Anonymkode: e0209...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tja, er bedre enn jeg har vært. Men jeg fatter ikke hva jeg driver med. Det er noe som hemmer meg i hverdagen og jeg kan ikke se hva. Jeg "må jobbbe med meg selv" men jeg vet ikke med hva.

Jeg synes det er så nedtur å være tilbake her igjen

Anonymkode: e0209...589

Snakk med behandleren din om dette ;) Jeg vet ikke mine arme råd :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Snakk med behandleren din om dette ;) Jeg vet ikke mine arme råd :D 

Men behandlere gjør jo jngenting! Annet enn å besvare spørsmål. Jeg er til syvend eog sist den som bestemmer. 

Er bare så lei av at jeg aldri passer inn. Jeg skjønner som sagt ikke hva jeg driver med. Ingenting har mening lenger. 

Jeg har lyst til så mye, men fremstår som verdens kjedeligste person. Jeg er faktisk bare hjemme, hjemme og hjemme. Jeg går en tur liksom. Jeg søker på jobber, men i hver jævla email så er det samme kjedelige svaret "vi har dessverre valgt andre kandidater videre i prossessen". Livet byr jo liksom aldri på positive overraskelser. 

 

Anonymkode: e0209...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men behandlere gjør jo jngenting! Annet enn å besvare spørsmål. Jeg er til syvend eog sist den som bestemmer. 

Er bare så lei av at jeg aldri passer inn. Jeg skjønner som sagt ikke hva jeg driver med. Ingenting har mening lenger. 

Jeg har lyst til så mye, men fremstår som verdens kjedeligste person. Jeg er faktisk bare hjemme, hjemme og hjemme. Jeg går en tur liksom. Jeg søker på jobber, men i hver jævla email så er det samme kjedelige svaret "vi har dessverre valgt andre kandidater videre i prossessen". Livet byr jo liksom aldri på positive overraskelser. 

 

Anonymkode: e0209...589

Det livet vi vil ha må vi nok skape selv,men behandlere kan gi råd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, men det er ikke noe noen kan si til deg som fungerer. Du har laget den ene tråden etter den andre i lang tid på diverse forum og uansett hvilke svar og forslag du får så fortsetter du å spinne på nøyaktig det samme. Du må komme deg ut av offerrollen og ta tak i ditt eget liv. 

Anonymkode: 4aad6...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det livet vi vil ha må vi nok skape selv,men behandlere kan gi råd. 

Og så må man kanskje inse at den annerldes personen man alltid har vært sett som, som man fikk høre av voksne osv osv er en gave. Frustrerte voksne (som f.eks din mor, begynner å spørre healere og klarsynte) , disse fikk det til å virke som at alt er så spesielt osv. At det er en gave å være slik som meg. Men så er det faktisk bare en begrensning. Det er ingen gave. Det er et handicap. 

Og nå skjlnner jeg virkelig ikke hva det er for noe. Jeg har aldri planer. 

Og jeg har ikke særlig med kontakter heller. Tar ikke jeg initiativ så kommer jeg til å dø uten at nken ville merket det.

Anonymkode: e0209...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men det er ikke noe noen kan si til deg som fungerer. Du har laget den ene tråden etter den andre i lang tid på diverse forum og uansett hvilke svar og forslag du får så fortsetter du å spinne på nøyaktig det samme. Du må komme deg ut av offerrollen og ta tak i ditt eget liv. 

Anonymkode: 4aad6...23f

Men ingenting helper!! Hva gjør jeg liksom? 

Jeg får avslag etter avslag. 

Anonymkode: e0209...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men ingenting helper!! Hva gjør jeg liksom? 

Jeg får avslag etter avslag. 

Anonymkode: e0209...589

Hva lever du av nå da?

Anonymkode: 5bec1...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva lever du av nå da?

Anonymkode: 5bec1...bea

Sparepenger. Ingeting å bekymre seg over.... jeg orker ikke inn i nav systemet. Jeg har ikke adresse her en gang for jeg vet ikke hvor lenge jeg skal være her. Betaler ikke husleie. 

Jeg er her fordi det er enklere i forbindelse med jobbsøk

Anonymkode: e0209...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sparepenger. Ingeting å bekymre seg over.... jeg orker ikke inn i nav systemet. Jeg har ikke adresse her en gang for jeg vet ikke hvor lenge jeg skal være her. Betaler ikke husleie. 

Jeg er her fordi det er enklere i forbindelse med jobbsøk

Anonymkode: e0209...589

Pass på at du ikke blir registrert som utflyttet fra landet!

https://www.nrk.no/rogaland/fikk-sjokkbeskjed-fra-legen_-_-du-eksisterer-ikke-1.14744085

Anonymkode: 5bec1...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...