Gå til innhold

Føler andre er så mye mer oppegående enn meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nye ting? Hva da? Det er bare at til hver gang jeg prøver noe jeg liker så må jeg finne andre ting. Den siste jobben jeg hadde var slik. Jeg var ikke keen i starten. 

Anonymkode: e0209...589

Ting du kan fylle fritiden din med som gir deg en meningsfull hverdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de ikke vil det da. Men jeg lurte på hvorfor vedkommende spurte om disse to diagnosene. 
Fordi jeg er veldig tenkende. Jeg analyserer og legger veldig merke til detaljer. 
Men jeg trodde den typiske aspergereb bare vil være hjemme alene. Men jeg hater det. 
Men hvorfor er ADHD relevant?

fordi jeg trenger stimuli hele tiden? Saken min er den at jwg blir deprimert over at ting er så kjedelig hele tiden. Det er ikke fart i folk. 

Anonymkode: e0209...589

Kanskje vedkommende spurte fordi du har dette ekstreme opphenget ditt, du er rigid og kverner på det samme hele tiden. Og fordi du er lett å kjenne igjen fra tidligere. 

Og du må jo vite selv at ikke alle med AS vil være alene hele tiden all den tid du selv ikke ønsker det. 

Jeg ønsker heller ikke være alene hele tiden, men har dessverre et veldig snevert nettverk. Mulig det er mine sosiale vansker på grunn av AS som har gjort det i kombinasjon med en del andre ting, men ja. Er ganske mye alene jeg også. 

Likevel takler jeg ikke å ha en skokk med venner. Ikke at jeg noen gang har hatt det, men jeg er introvert og blir sliten av for mye lyd og inntrykk. 

Det er diverse kriterier for å få diagnosen, men det betyr ikke at alle med diagnosen er like. 

Du og jeg har ikke lik personlighet og vi har ikke like forutsetning for å takle livet. Det eneste vi har felles er en diagnose, men vi er jo to vidt forskjellige personer likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har fått meg jobb. De virket positive. Jeg bare vet ikke hva jeg skal gjør utenom en jobb. Føler at mange ser ned på meg fordi jeg ikke tar utdannelse på høyere nivå. 
 

Anonymkode: e0209...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg har fått meg jobb. De virket positive. Jeg bare vet ikke hva jeg skal gjør utenom en jobb. Føler at mange ser ned på meg fordi jeg ikke tar utdannelse på høyere nivå. 
 

Anonymkode: e0209...589

Er du utlending eller noe? Indisk eller pakistansk kanskje? Bare tenkte siden du virker så sykt opptatt av å ha et høystatusyrke...

Anonymkode: f49e6...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du utlending eller noe? Indisk eller pakistansk kanskje? Bare tenkte siden du virker så sykt opptatt av å ha et høystatusyrke...

Anonymkode: f49e6...c3c

Nei, jeg er renraset norsk 

Anonymkode: e0209...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg har fått meg jobb. De virket positive. Jeg bare vet ikke hva jeg skal gjør utenom en jobb. Føler at mange ser ned på meg fordi jeg ikke tar utdannelse på høyere nivå. 
 

Anonymkode: e0209...589

Er status veldig viktig for deg?

Anonymkode: f49e6...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg har fått meg jobb. De virket positive. Jeg bare vet ikke hva jeg skal gjør utenom en jobb. Føler at mange ser ned på meg fordi jeg ikke tar utdannelse på høyere nivå. 
 

Anonymkode: e0209...589

Du får omgås andre folk da.

Anonymkode: 5bec1...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...