Gå til innhold

Blør fra tannkjøttet hver dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at både jeg og han jeg driver på med blør fra tannkjøttet hver dag. Det startet da vi møttes for ca 1,5 med siden. Tannkjøttet mitt over "kanintennene" begynte å hovne opp, men dette gikk bakover slik at jeg har hatt en hoven klump bak disse tennene opp mot gommen. Denne har da løsnet litt og er en klump der mat kan samle seg under, og det har gjort helt sinnsykt vondt. Den har ikke blødd før nå den siste uken. I tillegg blør jeg fra tannkjøttet helt inne ved tennene både på øvre og nedre del, mest nedre del. 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor det kommer nå? Jeg har snust i over 6 år og aldri opplevd noe lignende, han sluttet for over ett år siden. Målet mitt er å slutte i 2020, da det rett og slett gjør vondt å snuse med betent tannkjøtt. Jeg må også legge til tilleggsinformasjon om at jeg har hatt en helt forferdelig bismak i munnen helt siden vi møttes. Trodde jeg var gravid ettersom det var en metallisk smak, men det var jeg ikke, og tror jeg kan koble dette opp mot blødningene fra tannkjøttet. 

Er det farlig? Jeg har begynt å bruke corsodyl og tanntråd, men føler ikke det blir noe bedre... Og for to dager siden fikk jeg munnskold på høyre side, der jeg sjeldent har snusen...

Anonymkode: e9d1f...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...