Gå til innhold

Når døden kommer på besøk😭


emilie321

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

10 timer siden, påskelilje skrev:

Det er trist når et kjært menneske dør. Håper du kommer deg gjennom de tunge dagene.

Klem ❤️ 

Takk.  Ja, det er tungt, men jeg skal da greie dette også. Har det bittelitt bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, stjernestøv skrev:

Så trist. Sender deg gode tanker og en klem ❤️ Det er tungt å miste noen man er glad i. 

Takk. Ja, det er forferdelig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, cilie skrev:

Hvordan har du det?

Jeg har det bittelitt bedre nå. Fikk sove noe i natt. Har også vært ute på noe to ganger i dag, pluss at jeg fikk sove litt på sofaen i formiddag og det hjalp på. Men er ganske ullen i hue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kayia skrev:

Kondolerer og klem til deg! Håper du har fått sove litt i natt. 

Takk. Ja, har fått litt søvn. Har økt med quetiapinen pluss at jeg tok imovane. Sov ca 5 timer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg har det bittelitt bedre nå. Fikk sove noe i natt. Har også vært ute på noe to ganger i dag, pluss at jeg fikk sove litt på sofaen i formiddag og det hjalp på. Men er ganske ullen i hue.

Bra og skjønner at hodet er ullent🌺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SnorklingCesium

Å miste noen kan ta pusten fra en. Jeg er lei for at du har det så tungt, Emilie. Prøv så godt du kan å vise deg selv litt omsorg mens du sørger. Prøv å få i deg litt mat, og prøv å hvile tankene dine når det blir for mye. 

Sender mange gode tanker og virtuelle klemmer din vei. Håper du får sove godt natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vondt å miste noen man er glad i. Og det er lov å grine, banne, hyle, hva enn du trenger for å få ut følelsene. Bare ikke gjør det i butikken, kanskje. Det føles sikkert ikke sånn nå, men det blir bedre, etterhvert. Helt bra blir det kanskje aldri, men det blir sånn at det går fint an å leve med.

Jeg er ikke noe flink til å trøste og kondolerer sier jeg ikke fordi ordet for meg ikke har noen betydning. Men jeg tror jeg vet litt hvordan du har det og det er ikke noe godt. Blir egentlig litt trist selv av å tenke på det, for jeg vil ikke at noen skal ha det sånn. Tillat deg selv å sørge. Gradvis kommer sorgen mer på avstand. Og husk å ta vare på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, SnorklingCesium skrev:

Å miste noen kan ta pusten fra en. Jeg er lei for at du har det så tungt, Emilie. Prøv så godt du kan å vise deg selv litt omsorg mens du sørger. Prøv å få i deg litt mat, og prøv å hvile tankene dine når det blir for mye. 

Sender mange gode tanker og virtuelle klemmer din vei. Håper du får sove godt natt

Tusen takk

Ja, det er tungt å miste, men livet må jo bare gå videre. Det hadde vedkommende også ønsket. Når begravelsen er over, så bør jeg konsentrere meg om de som er rundt meg. Angående mat, så mister jeg ikke matlysten, heller motsatt, så det er iallefall ikke noe problem.  Har også fått sovet ganske bra i natt og det hjelper en god del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Trine skrev:

Det er vondt å miste noen man er glad i. Og det er lov å grine, banne, hyle, hva enn du trenger for å få ut følelsene. Bare ikke gjør det i butikken, kanskje. Det føles sikkert ikke sånn nå, men det blir bedre, etterhvert. Helt bra blir det kanskje aldri, men det blir sånn at det går fint an å leve med.

Jeg er ikke noe flink til å trøste og kondolerer sier jeg ikke fordi ordet for meg ikke har noen betydning. Men jeg tror jeg vet litt hvordan du har det og det er ikke noe godt. Blir egentlig litt trist selv av å tenke på det, for jeg vil ikke at noen skal ha det sånn. Tillat deg selv å sørge. Gradvis kommer sorgen mer på avstand. Og husk å ta vare på deg selv!

Takk Trine. Føler meg litt bedre. Den første dagen bælja jeg, men nå har gråten stilnet. Gråter litt innimellom. Det er tankene som er verst, det surrer å går i hue.  Fikk sove brukbart i natt og det hjelper på, men er fortsatt sliten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, emilie321 skrev:

Takk Trine. Føler meg litt bedre. Den første dagen bælja jeg, men nå har gråten stilnet. Gråter litt innimellom. Det er tankene som er verst, det surrer å går i hue.  Fikk sove brukbart i natt og det hjelper på, men er fortsatt sliten. 

De tankene er det ikke så lett å få kontroll på. Kanskje trenger vi at de kommer så vi får bearbeidet det som har skjedd. Jeg vet ikke. Men jeg vet at også de vil roe seg etterhvert. Godt det går litt bedre med deg, selv om tankene sliter deg ut. Jeg tror du er sterk. Det er ihvertfall det inntrykket jeg har. Så du kommer deg igjennom dette. Bare vær litt tålmodig med deg selv og kanskje ikke forvente altfor mye av deg selv akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...