Gå til innhold

Hvordan var det her før i tiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Kayia skrev:

Haha nå lo jeg høyt - rørende men nok noe unødig omsorg overfor Kupton der. Han er ikke de lange & gjentagende svars mester, og sist jeg sjekket var han godt kapabel til å styre tidsbruken sin selv :) 

Forøvrig uenig om trygdecolatrådene, ser ingen sjarm i dem. Faketrådene er i det minste underholdende, sikkert derfor de gjerne blir på 6 sider også. 

Nå i førjulstiden, har du vurdert et lite eksperiment? Prøve å skrive noe til meg som IKKE er spydig for en gangs skyld? 🤣

Jeg tenker egentlig mest på den analsextråden. Der gikk det mye tid til en irrelevant problemstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, ISW skrev:

Nå i førjulstiden, har du vurdert et lite eksperiment? Prøve å skrive noe til meg som IKKE er spydig for en gangs skyld? 🤣

Jeg tenker egentlig mest på den analsextråden. Der gikk det mye tid til en irrelevant problemstilling.

Jeg har mange ganger både sagt meg enig og liket trådene dine, kanskje du legger mest merke til det når jeg er uenig?

Ut over det syns jeg måten du innimellom - som i denne tråden - gjør forsøk på å «forsvare» K på blir litt... tja, nå skal jeg være snill, beherske meg å holde på rørende ;) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cilie og ISW når skal dere gifte dere? Cilie ser alltid så håpefullt opp på sin mummi... det var bare bildene som passa så godt sammen.

Anonymkode: 75770...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Cilie og ISW når skal dere gifte dere? Cilie ser alltid så håpefullt opp på sin mummi... det var bare bildene som passa så godt sammen.

Anonymkode: 75770...771

Vi skal jo det🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at Cilie og ISW kunne ha passa sammen på ordentlig, like søte begge to 💕

Anonymkode: 75770...771

Vi gjør det🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du drukket 😂

Anonymkode: 992ee...d39

Må du ikke ødelegge stemninga her :P. Jeg har troa på cilie og ISW. Vi har bare ikke hørt fra ISW enda... Han er sikkert i tenkeboksen 💕

Anonymkode: 75770...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var himla mer diskusjoner og kranglinger her før - høy temperatur,  og i alle fall tilsynelatende høyere terskel for å bli krenket.

Før var det mye mer jevn fordeling av innlegg på ulike underforum, nå er vel over 90 % på psykiatrisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må du ikke ødelegge stemninga her :P. Jeg har troa på cilie og ISW. Vi har bare ikke hørt fra ISW enda... Han er sikkert i tenkeboksen 💕

Anonymkode: 75770...771

Tror nok de begge dessverre (?) er opptatte på hver sin kant.

Anonymkode: 7787b...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, cilie skrev:

Er det ikke fra barn og fulle folk som sier sannheten?😂

Dol-bryllup.... 🥰

🎊Gratulerer, begge to🎊

Anonymkode: 992ee...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...