Gå til innhold

er dette sprengte blodkarr i øyet?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 minutter siden, Lillemus skrev:

Ser ut som et helt normalt øye spør du meg, det er vel mye mer rødt på det hvite i øyet ved sprengte blodkar.

ok. det var bare at dette øyet har blåere blodårer i klynger, mens det venstre har ikke sån, og stikker ikke heller, som dette høyre gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen du får sprengte blodkar i øyet, er du ikke i tvil. Det er ikke sikkert det stikker eller at du kjenner noe annet, men hvis du ser deg i speilet, skal jeg love deg at du oppdager det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, laban skrev:

Den dagen du får sprengte blodkar i øyet, er du ikke i tvil. Det er ikke sikkert det stikker eller at du kjenner noe annet, men hvis du ser deg i speilet, skal jeg love deg at du oppdager det...

Min mormor hadde innimellom sprengte blodkar i øyet og da var mer eller mindre alt det hvite i øyet blodrødt. Var litt ekkelt å se på, men visstnok ufarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lillemus skrev:

Min mormor hadde innimellom sprengte blodkar i øyet

Det hadde min mormor også. Derfor fikk jeg veldig "gammel kjerring"-assossiasjoner da jeg selv hadde det for to år siden... Det har ikke kommet tilbake, jeg merket ingenting selv hvis jeg ikke så det, og det er angivelig helt ufarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, laban skrev:

Den dagen du får sprengte blodkar i øyet, er du ikke i tvil. Det er ikke sikkert det stikker eller at du kjenner noe annet, men hvis du ser deg i speilet, skal jeg love deg at du oppdager det...

ok. her ee høyre vs venstre. legg merke till de mørke blodårene som er i klynge nedert på øyet på det høyre øyet… :

IMG-20191213-121846.jpg
IMG-20191213-121825.jpg
 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bokormen123 skrev:

Dette er et sprengt blodkar i øyet.

last ned.jpg

ok. men hva er da de blåe kluster blodårene jeg har da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok. men hva er da de blåe kluster blodårene jeg har da?

Trøtthet, tørre øyne, noe i øyet, du har klødd deg i øyet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Trøtthet, tørre øyne, noe i øyet, du har klødd deg i øyet...

ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

ok.

Litt utafor topic men

Har du porer på nesa? Din nese ser så fin ut.. har du bilde av den?

Anonymkode: 12363...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt utafor topic men

Har du porer på nesa? Din nese ser så fin ut.. har du bilde av den?

Anonymkode: 12363...094

IMG-20191214-002948.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en økt mengde blodårer i øyet, og ikke farlig! Det kan skje hvis du bruker kontaktlinser, ettersom øyet da kompenserer for nedsatt oksygentilførsel, men kan også skje tilfeldig ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Dieselhjerte skrev:

Det er bare en økt mengde blodårer i øyet, og ikke farlig! Det kan skje hvis du bruker kontaktlinser, ettersom øyet da kompenserer for nedsatt oksygentilførsel, men kan også skje tilfeldig ;) 

ok. da er det tilfeldig på meg, for jeg bruker ikke noe kontaktlinser, men er mye tørr i øynene. takk for godt svar :)

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow du har jo sånn plettfri hud som en unge jo! Misunnelig 😕

Anonymkode: 12363...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...