Gå til innhold

Ekle bilder i hodet som føles ekte...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen dager siden havnet jeg på sykehuset, men jeg har ikke så veldig lyst til å gå inn på hva det var som skjedde... Nå er jeg hjemme igjen, og jeg føler meg helt fin! Det eneste som plager meg nå, er den ufyselige angsten... Altså, rett før jeg havnet på sykehuset, blei jeg rammet av tidenes mest intense panikkanfall, og etter det anfallet der har jeg faktisk ikke turt å gjøre annet enn å ligge i sofakroken med dyna over meg! Har derfor holdt meg hjemme fra jobb helt siden dagen da jeg havnet på sykehuset, men jeg er faktisk nødt til å komme meg på jobb igjen på mandag! Vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal klare å få det til, for nå tør jeg jo ikke engang å se på TV, dusje, ingenting! Det er vel redselen for å bli rammet av nye intense panikkanfall som hindrer meg i å gjøre noe som helst akkurat nå, men jeg vet ikke... Har hatt et par perioder før da det eneste jeg turte å gjøre var å ligge på sofaen, men det gikk heldigvis over etter en kort stund, men det trenger ikke å bety at det kommer til å gå over den gangen her også... Hjertet mitt dunker raskt, og jeg hyperventilerer som bare det! Føler meg svimmel, og det er akkurat som om jeg holder på å svime av når som helst! Føler meg kvalm, og hele kroppen min skjelver som bare det! Har prøvd meg på litt meditasjon & forskjellige puste- og avslapningsøvelser, men det har faktisk ikke funket for meg, og har heller ikke liggende noe beroligende her i huset... I tillegg til alt dette kaoset har det også begynt å dukke opp helt ufrivillige bilder i hodet mitt, noe som jeg bare har opplevd en sjelden gang før... Bildene føles liksom så virkelige, og det er det som skremmer meg aller mest! Altså, nå ligger jeg her & er 110% sikker på at nå, nå har jeg blitt fullstendig gal, nå har jeg mista kontrollen helt! Høres dette ut som angst, eller er jeg faktisk blitt gal? Hva skal jeg gjøre? Kom gjerne med erfaringer & råd, for det hadde jeg satt veldig stor pris på! På forhånd, tusentakk!

Anonymkode: 4ad20...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det angst du ble innlagt for? Uansett høres det ut som den klassiske situasjonen hvor du har angst for å ha angst.

Anonymkode: 420d4...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...