Gå til innhold

Prøver psykiatrien å drepe meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er under opptrapping på leponex og det står i felleskatalogen man må si fra til lege umiddelbart og før en tar neste tablett om man får tegn på forkjølelse, sår hals osv 

dette har jeg nå fått, men er innlagt og de nekter ta blodprøve før til uka, da skal de «ta det opp»

er jeg i livsfare nå? 

Anonymkode: 426c9...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til TS: Nei, de prøver ikke å drepe deg. Det er overveiende sannsynlig at dette er ufarlig. Tross det skulle de fulgt prosedyrene og tatt en blodprøve av deg for å måle hvite blodlegemer - LPK.

Til hetseren ...1f0: Det er kun personer med meget alvorlig sykdom som får Leponex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er under opptrapping på leponex og det står i felleskatalogen man må si fra til lege umiddelbart og før en tar neste tablett om man får tegn på forkjølelse, sår hals osv 

dette har jeg nå fått, men er innlagt og de nekter ta blodprøve før til uka, da skal de «ta det opp»

er jeg i livsfare nå? 

Anonymkode: 426c9...bf4

Siden du er innlagt, så følger nok de ansatte godt med på helsetilstanden din. Du kan på en ryddig måte si fra på nytt om hvordan du har oppfattet at prosedyrene skal være i morgen tidlig. Du ser at kupton har støttet din oppfatning om at det burde vært tatt en blodprøve, men avdelingen har ikke til hensikt å skade deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...