Gå til innhold

Høyre er partiet for de suksessfulle. De tar fra de fattige og gir til de rike.


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Sikkert bra med regjeringsskifte snart, ja. Gjerne før Erna går på en langtidssykemelding pga alt bråket med Frp.  Håper bare ikke venstrepopulister får for mye innflytelse. Vi kan ikke satse på å leve av olje lenger, og hvis noen skal få trygd i det hele tatt må andre næringer få lov til å vokse frem. Da kan vi ikke ha politikere som anser det som et problem i seg selv at bedrifter har vekst og lønnsomhet.

AP har alltid hatt bra næringspolitikk, selv om retorikken ikke akkurat gir meg ståpels. De har kompetente folk. Rødt tror jeg like gjerne kan vedta noe idiotisk uten å forstå hva de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2019 den 11.29, Gargamel skrev:

Sikkert bra med regjeringsskifte snart, ja. Gjerne før Erna går på en langtidssykemelding pga alt bråket med Frp.  Håper bare ikke venstrepopulister får for mye innflytelse. Vi kan ikke satse på å leve av olje lenger, og hvis noen skal få trygd i det hele tatt må andre næringer få lov til å vokse frem. Da kan vi ikke ha politikere som anser det som et problem i seg selv at bedrifter har vekst og lønnsomhet.

AP har alltid hatt bra næringspolitikk, selv om retorikken ikke akkurat gir meg ståpels. De har kompetente folk. Rødt tror jeg like gjerne kan vedta noe idiotisk uten å forstå hva de gjør.

Hm

vi er nok ikke milevis fra hverandre politisk...

men jeg mener nå at oljekranene ikke bare bør stenges på dagen... slik lan Marie Berg med sitt cappuccino- grunerløkka parti mener.

jeg mener en omlegging må skje over tid hvis skal være realistisk med tanke på arbeidsplasser og omleggingen det krever! Derfor syns jeg partiet  Rødt, er mer realistiske.

man kan heller skru av kaffemaskinene på grunerløkka, før man stenger oljekranene som gir folk arbeide og mat på bordet. MDG provoserer meg, for meg er menneskers livsgrunnlag viktigst, uten at mennesker har de grunnleggende behov dekket, trenger vi ikke snakke om å stenge oljekraner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...