Gå til innhold

Kan stesønnene mine bli seksuelt tent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Xtra skrev:

Når du er så opphengt i dette og også spør om det «omvendte» er normalt, lurer jeg litt på om kanskje ikke du er litt tent på stesønnen. Det er vel noe mindre «normalt», selv om rarere ting har skjedd.

Slike ekle påstander svarer jeg ikke på... ts

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se filmen Dronningen.

Anonymkode: b7204...4ae

Aldri sett filmen, aldri hørt om den, men måtte jo se et klipp nå. Her var det skikkelig milf da, damen kunne jo vært hans mor. Aldersmessig kunne jeg nok ikke vært der for tvillingene. De er i tillegg mer voksen enn gutteungen på filmen, men absolutt en film mange vil like. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike ekle påstander svarer jeg ikke på... ts

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Er det du som driver å spørr om det samme på klikk.no og kvinneguiden?

Anonymkode: b7204...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det du som driver å spørr om det samme på klikk.no og kvinneguiden?

Anonymkode: b7204...4ae

Som jeg har nevnt, så har jeg glemt passordet på kvinneguiden. Hvis det gjelder tvillingene, så er det godt mulig

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2019 den 22.17, AnonymBruker skrev:

Aldri sett filmen, aldri hørt om den, men måtte jo se et klipp nå. Her var det skikkelig milf da, damen kunne jo vært hans mor. Aldersmessig kunne jeg nok ikke vært der for tvillingene. De er i tillegg mer voksen enn gutteungen på filmen, men absolutt en film mange vil like. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Den filmen er skikkelig milf! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 19.12.2019 den 13.23, Gargamel skrev:

Du bør ikke legge for mye i at en 22-åring titter litt på rumpa di når du går i bikini.

Nei, men ikke enkelt å skal føle seg normal i en slik setting. Jeg går minst mulig nakent når de er der. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men ikke enkelt å skal føle seg normal i en slik setting. Jeg går minst mulig nakent når de er der. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Smart.

Anonymkode: b7204...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter/menn liker å se på fine rumper, så dermed helt naturlig at de tar en kikk om du sprader rundt. Betyr ikke at de fantaserer om å ligge med deg for det. På samme måte som du kan ha sett at de voksne sønnene til mannen din er seksuelt attraktive uten at du ville fantasert videre om det.

Om du syns tanken på dette er ubehagelig eller distraherer deg, så er det jo bare å dekke seg litt bedre til neste gang;)

Anonymkode: c1a76...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gutter/menn liker å se på fine rumper, så dermed helt naturlig at de tar en kikk om du sprader rundt. Betyr ikke at de fantaserer om å ligge med deg for det. På samme måte som du kan ha sett at de voksne sønnene til mannen din er seksuelt attraktive uten at du ville fantasert videre om det.

Om du syns tanken på dette er ubehagelig eller distraherer deg, så er det jo bare å dekke seg litt bedre til neste gang;)

Anonymkode: c1a76...1fe

Ja, det er naturlig å like rumper. Men tenker kanskje "stemor" sin rumpe er ekkel. Bare fordi jeg er kjæresten til pappa, om du skjønner😁 Håper ikke de kvier seg og hater bildene jeg legger ut, fordi bildene er attraktive? Jeg prøver ikke å være fin for dem, vil ta meg godt ut for andre, å da ikke for dem. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er naturlig å like rumper. Men tenker kanskje "stemor" sin rumpe er ekkel. Bare fordi jeg er kjæresten til pappa, om du skjønner😁 Håper ikke de kvier seg og hater bildene jeg legger ut, fordi bildene er attraktive? Jeg prøver ikke å være fin for dem, vil ta meg godt ut for andre, å da ikke for dem. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Særlig at det ikke er for dem. 

Anonymkode: 9b028...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er naturlig å like rumper. Men tenker kanskje "stemor" sin rumpe er ekkel. Bare fordi jeg er kjæresten til pappa, om du skjønner😁 Håper ikke de kvier seg og hater bildene jeg legger ut, fordi bildene er attraktive? Jeg prøver ikke å være fin for dem, vil ta meg godt ut for andre, å da ikke for dem. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Du og faren deres ble sammen da de var nesten voksne? Og du er ikke så mye eldre enn dem? Du er jo på ingen måte noen morsfigur for dem så det er ikke det minste rart om de titter når du går i bikini. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Du og faren deres ble sammen da de var nesten voksne? Og du er ikke så mye eldre enn dem? Du er jo på ingen måte noen morsfigur for dem så det er ikke det minste rart om de titter når du går i bikini. 

Ja, i 4år har jeg vært i bildet😊 Men det er sikkert en tabutanke for dem å tenke seksuelt om en person som koser seg med faren. - Tenker jeg da. Jeg må jo også kunne leve normalt og gå i bikini uten å føle at jeg skal være attraktiv for de. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bare er kjæresten til faren og mye yngre enn ham, så har de ingen familiære følelser for deg og klart de kan se om du er seksuelt attraktiv eller ei. Som sagt, liker du ikke den tanken, må du nesten dekke deg til. Ikke vanskeligere enn det.

Så opptatt som du er av dette, gjør det lett å tenke at dette handler om dine egne vanskelige seksuelle tanker. At du kanskje tenner på tanken om at de tenner på deg. Men at dette er så stort tabu for deg at du sliter med dårlig samvittighet og fortrenging av denne tanken.

Anonymkode: c1a76...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du bare er kjæresten til faren og mye yngre enn ham, så har de ingen familiære følelser for deg og klart de kan se om du er seksuelt attraktiv eller ei. Som sagt, liker du ikke den tanken, må du nesten dekke deg til. Ikke vanskeligere enn det.

Så opptatt som du er av dette, gjør det lett å tenke at dette handler om dine egne vanskelige seksuelle tanker. At du kanskje tenner på tanken om at de tenner på deg. Men at dette er så stort tabu for deg at du sliter med dårlig samvittighet og fortrenging av denne tanken.

Anonymkode: c1a76...1fe

Nei, jeg er en såpass åpen person som ikke trenger å gjennomskue følelsene. For meg er kropp helt naturlig og jeg har sett såpass mye menn i ung alder at man vet slike ting fort kan oppstå. Meg og kjæresten min har sittet sammen å pratet om dette, så det er ikke en tanke jeg sitter alene om. 

Jeg kan si deg så ærlig som at jeg ikke fortrenger tanken på en seksuell tiltrekning, det er nok helt normalt. Men fortsatt er jeg pappas kjæreste. Derfor kanskje helt uaktuelt, men og en noe ekkel tanke. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.12.2019 den 23.16, AnonymBruker skrev:

Ja.

Anonymkode: 0904d...f4f

Tvillinger og en flott ung stemor, klart de har snakket om dette. Samtidig som de sikkert er noe vant til tanken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er en såpass åpen person som ikke trenger å gjennomskue følelsene. For meg er kropp helt naturlig og jeg har sett såpass mye menn i ung alder at man vet slike ting fort kan oppstå. Meg og kjæresten min har sittet sammen å pratet om dette, så det er ikke en tanke jeg sitter alene om. 

Jeg kan si deg så ærlig som at jeg ikke fortrenger tanken på en seksuell tiltrekning, det er nok helt normalt. Men fortsatt er jeg pappas kjæreste. Derfor kanskje helt uaktuelt, men og en noe ekkel tanke. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Jeg sitter ikke med følelsen av at du fantaserer om dem, men kanskje at du litt stolt av at ungguttene ser på deg. Den følelsen forstår jeg i så fall godt. Bare ta det til deg som et kompliment.

For mannen din og guttenes skyld mener jeg du ikke bør gjøre noen stor sak ut av det. Det er ikke så mye å snakke om eller gruble på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg sitter ikke med følelsen av at du fantaserer om dem, men kanskje at du litt stolt av at ungguttene ser på deg. Den følelsen forstår jeg i så fall godt. Bare ta det til deg som et kompliment.

For mannen din og guttenes skyld mener jeg du ikke bør gjøre noen stor sak ut av det. Det er ikke så mye å snakke om eller gruble på.

Jeg tar det absolutt ikke som negativt. Heller ikke som ekkel ting. Altså, vi er helt normale mennesker, som folk flest - glad i kropp og et fresht utseende. Nå liker ikke jeg yngre menn, men jeg ser jo de to tvillingene er kjekke. De har draget på damene så det holder. 

Takk for tilbakemelding, måtte lufte tankene litt. :)

ts!

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.12.2019 den 23.13, AnonymBruker skrev:

Du trenger jo ikke sprade rundt i bikinien overalt da selv om det er sommer. Det vanlige er å gå med vanlige klær innendørs og heller ta av seg til bikini når en skal ligge å sole seg. 

Anonymkode: 7d1a6...5aa

Amen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2019 den 13.23, Gargamel skrev:

Du bør ikke legge for mye i at en 22-åring titter litt på rumpa di når du går i bikini.

Blikket festes gjerne litt automatisk uten at det ligger noe sexuellt tanke i det. 

 

Anonymkode: 6f29d...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blikket festes gjerne litt automatisk uten at det ligger noe sexuellt tanke i det. 

 

Anonymkode: 6f29d...53d

Det er sant. Det ville vært vanskelig å ikke se hvis en onkel gikk i bikini også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...