Gå til innhold

Kan stesønnene mine bli seksuelt tent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Gargamel skrev:

Nå er jeg virkelig spent på svaret.

Vil @ISW  slutte å poste sexy bilder av rumpa si hvis han får hormonelle tenåringsjenter i familien🤔

 

10 timer siden, ISW skrev:

Haha.

Jeg tror ikke «sexy bilde» og «rumpa mi» hører hjemme i samme setning 🤣

 

😂😂😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, bjarnhild skrev:

Herregud så innbillsk du er, godt mulig de ser på deg som ei gammal kjerring.

35år er ikke ei gammel kjærring, og uansett 15år yngre enn deres biologiske mor. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cilie skrev:

Enig! Mulig jeg og er for gammel... - Men jeg synes det er en flau og spesiell trend som umulig kan være sunn. Iscenesette poserende bilder for å vise hvor digg man er... 

Ikke direkte rumpebilde, men meg i kort kjole som da ogdå viser rumpa. Ja, har en kropp som passer den. Det er da lov å vise seg lettkledd, som da viser litt hud? Ser ikke problemet. Skal vi på 35år kle oss ned klær som dekker kroppen?

Tydelig mange små irriterte unge kvinner her😄

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke direkte rumpebilde, men meg i kort kjole som da ogdå viser rumpa. Ja, har en kropp som passer den. Det er da lov å vise seg lettkledd, som da viser litt hud? Ser ikke problemet. Skal vi på 35år kle oss ned klær som dekker kroppen?

Tydelig mange små irriterte unge kvinner her😄

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Jeg er litt der at jeg synes en kvinne på 30, 40, 50 og 60 år, skal få lov til å være sexy og gå i korte skjørt. Du er bare 35. Det føles ikke riktig for alle å legge ut en sånn snap som du har gjort. Folk har hver sin stil. Hvis din stil er å være litt rå, så kan du være det.

Jeg synes det er litt komisk at du er så fiksert på hva disse stesønnene tenker. Hvorfor gjør du det? Jeg er slett ikke sikker på at de tenker så mye på det som du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange viser ikke treningsbilder idag på insta? Helt normalt å se lite klær, tettsittende og utfordrende klær idag. ;)

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Men det gjorde ikke du. Du la ut dette:

Jeg la ut et litt smådristig bilde av meg på instagram i helgen, da jeg var i utdrikkingslag til ei venninne. ... Hva tenker du om jeg legger ut bilder av rumpa mi med en trangt halvlangt skjørt?

Det jeg kanskje syns er mest fascinerende er at du har så himla hangup på om du tenner stesønnen dine. Håper ikke dette er noe du gnager like mye om overfor faren deres som du gjør her på dol ;) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg er litt der at jeg synes en kvinne på 30, 40, 50 og 60 år, skal få lov til å være sexy og gå i korte skjørt. Du er bare 35. Det føles ikke riktig for alle å legge ut en sånn snap som du har gjort. Folk har hver sin stil. Hvis din stil er å være litt rå, så kan du være det.

Jeg synes det er litt komisk at du er så fiksert på hva disse stesønnene tenker. Hvorfor gjør du det? Jeg er slett ikke sikker på at de tenker så mye på det som du gjør.

Helt enig. 
Jeg vil se best mulig ut på bilder jeg og vil ikke la alder definere klær - men «å strike a sexy pose» og sende ut i sosiale medier, gjør jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke direkte rumpebilde, men meg i kort kjole som da ogdå viser rumpa. Ja, har en kropp som passer den. Det er da lov å vise seg lettkledd, som da viser litt hud? Ser ikke problemet. Skal vi på 35år kle oss ned klær som dekker kroppen?

Tydelig mange små irriterte unge kvinner her😄

Anonymkode: 0ddc7...3ef

For all del. Ingen sier at du skal dekke deg til, det er bare noen av oss som synes det er litt patetisk av voksne å legge ut den typen bilder på sosiale media. Og jeg er en del eldre enn deg, så noe irritert ung kvinner jeg ikke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal vi på 35år kle oss ned klær som dekker kroppen?

Tydelig mange små irriterte unge kvinner her😄

Absolutt ikke! Men jeg ser heller ikke behovet for å sende ut slike bilder. 
Ikke irritert, bare fascinert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, cilie skrev:

Absolutt ikke! Men jeg ser heller ikke behovet for å sende ut slike bilder. 
Ikke irritert, bare fascinert. 

Han ene av de to har merbart sett endel på meg , noe som forsåvist ikke er helt unormalt elr galt..Den andre tvillingen har dame. Ja, de er skjønne og gode begge to. Nå liker ikke jeg helt unge menn og er overhodet ikke ute etter dem. 

Se settingen da. Jeg legger ut et flott bilde av meg. Jeg skal ikke da tenke på at de kan se det, eller min bror - eller faktisk min onkel? Tanken slår meg jo at jeg kan være attraktiv , selv i nær relasjon. Ikke vær naiv da. 

Anonymkode: 0ddc7...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...