Gå til innhold

Vondt i magen 🤢


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja nå er magen skikkelig full, kjenner at det stikker i ribbeinene, føles ut som om magen kommer til å revne… 

Blei mye mat, mere enn det jeg hadde planlagt og nå kommer også skyldfølelsen midt opp i det hele. 

Har skikkelig vondt i magen, noen som vet hvor lang tid det tar før kroppen fordøyer maten og man blir kvitt magesmertene og kvalmen ? 

Kommer nok ikke til å gjøre dette flere ganger, angrer så sykt! 

 

Anonymkode: 683d8...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går nok over i løpet av en time eller to. I hvertfall har det gjort det hos meg, de gangene jeg har forspist meg.

Anonymkode: e5c0a...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.12.2019 den 18.42, AnonymBruker skrev:

Ja nå er magen skikkelig full, kjenner at det stikker i ribbeinene, føles ut som om magen kommer til å revne… 

Blei mye mat, mere enn det jeg hadde planlagt og nå kommer også skyldfølelsen midt opp i det hele. 

Har skikkelig vondt i magen, noen som vet hvor lang tid det tar før kroppen fordøyer maten og man blir kvitt magesmertene og kvalmen ? 

Kommer nok ikke til å gjøre dette flere ganger, angrer så sykt! 

 

Anonymkode: 683d8...54a

det hører julen til. masse god mat og kaker. jeg vet ikke hvor lenge det tar før din kvalme går over.

 

storytime: en gang åt jeg en hel grandiosa på videregående. da vi gikk ut på en tursti, så kjente jeg at magen min "ble firkanta" og ble dritkvalmen. på stien vi gikk, såg jeg en dø mus og det var da jeg spydde opp det overflødige pizzamengden magen min ikke klarte å holde på. så ble jeg bra igjen, nen læreren trodde heg var syk og sensmdte meg hjem. da personalet på barneboligen jeg bodde i fant ut at jeg bare hadde forspist meg på pizza, ble han dritsur og kalte det jeg hadde gjort, for bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...