Gå til innhold

Ari Behn er død


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det var trist å se. Jeg har før tenkt at det ikke var utenkelig at det ville skje, men jeg skulle ønske han hadde klart å vente til etter jul slik at hans barn slapp å forbinde hans død med julen. Men han var nok for syk til å klare å se rasjonelt på det og det gjør meg trist at han hadde det så vondt. 

Tankene går til familien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
14 minutter siden, Glitter skrev:

Det var trist å se. Jeg har før tenkt at det ikke var utenkelig at det ville skje, men jeg skulle ønske han hadde klart å vente til etter jul slik at hans barn slapp å forbinde hans død med julen. Men han var nok for syk til å klare å se rasjonelt på det og det gjør meg trist at han hadde det så vondt. 

Tankene går til familien. 

Hvorfor tenkte du at det kunne skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Hvorfor tenkte du at det kunne skje?

Det kan jeg ikke sette helt ord på. Er bare en følelse jeg har hatt basert på mitt inntrykk av han. Husker jeg tenkte at dette ville ikke gå bra da han og prinsessen skiltes. Jeg kan rett og slett ikke helt forklare det, men har fått følelsen av at han er en som har slitt mye. Og jeg har altså ikke lest noe av det han har skrevet av bøker og noveller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var både veldig overraskende og veldig trist. Det er så rart med det, alt blir på en måte enda vondere for de nærmeste når det skjer i forbindelse med julen. Mine tanker går til de tre døtrene hans, og hans øvrige familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg var trist. Kontrasten blir ekstra stor når man holder det opp mot julens forestilte idyll, vondt at tre barn blir uten far. 

Merker at jeg synes det er upassende med den enorme nyhetsdekningen, særlig lange tv-programmer om hans liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Hvorfor tenkte du at det kunne skje?

Jeg har tenkt i mitt stille sinn at han kanskje var bipolar. Det er det flere grunner til. Uansett er det er ikke enkelt når de tunge, mørke depresjonene kommer. 

Jeg synes som andre at dette er dypt tragisk, spesielt mtp de tre ungene hans. Det er alltid ungene jeg tenker på når jeg er der at jeg ønsker å ta livet mitt. Det regner jeg med at han også gjorde, men likevel vant mørket over hensynet til barna. Forferdelig trist! 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frosken skrev:

Merker at jeg synes det er upassende med den enorme nyhetsdekningen, særlig lange tv-programmer om hans liv. 

Helt enig. Greit at det fokuseres på dette en kort stund, men så bør det bli vanlige nyheter etter det. I kveld dreide hele Kveldsnytt seg om Ari. 

Jeg er bekymret for smitteeffekt hvis dette får for mye oppmerksomhet. Men kanskje det bare er jeg som er rar. Jeg har dessverre allerede tenkt tanken om at hvis han kunne forlate barna sine, så kan sikkert jeg også. Noen minutter var jeg i de tankene, og det synes jeg nå er veldig skummelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
45 minutter siden, Visma skrev:

Jeg har tenkt i mitt stille sinn at han kanskje var bipolar. Det er det flere grunner til. Uansett er det er ikke enkelt når de tunge, mørke depresjonene kommer. 

Jeg synes som andre at dette er dypt tragisk, spesielt mtp de tre ungene hans. Det er alltid ungene jeg tenker på når jeg er der at jeg ønsker å ta livet mitt. Det regner jeg med at han også gjorde, men likevel vant mørket over hensynet til barna. Forferdelig trist! 😢

Jeg tror du kan ha rett i det at han var bipolar.

Det er meningsløst 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...