Gå til innhold

Får gjester snart!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får gjester snart og huset ser ut som en bombe. Hvordan får jeg ryddet huset fort ? 

Jeg vil rydde, men føler meg SKIKKELIG uuugh. Ja dere skjønner… 

Har vært litt deprimert de siste månedene og det ser virkelig fælt ut her. Hvordan klare å motivere seg sjøl til å rydde ? 

Anonymkode: 4b83b...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er motiverende å skrive liste over hva som må gjøres og krysse av etter hvert som ting blir gjort. Da kan du se at ting faktisk blir gjort - også de små ubetydelige tingene. Det hjelper meg. Men nå er jeg avhengig av lister for at hverdagen min skal fungere pga.dårlig hukommelse og har fått det inn i hverdagsrutinene å jobbe slavisk etter slike lister daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg rotet i esker som du setter bort. Dette kan du sortere senere når du har overskudd. Vask av overflater som må vaskes, som stuebord, kjøkkenbenker og vask/toalett. Legg på rene duker og håndklær. Uryddet tøy legges i senga. 

Gå ut med søppel og støvsug. Tenn et telys på stuebordet når besøket kommer. 
 

Rydd til musikk.

Lykke til :) 

 

Anonymkode: 73cc4...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...