Gå til innhold

Hvordan har dagen din vært?


Gondor

Anbefalte innlegg

I dag har jeg følt fred med meg selv og verden. Det er en god følelse og jeg er takknemlig for denne dagen. Det er sjelden jeg føler virkelig fred, så dette nyter jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Gondor skrev:

I dag har jeg følt fred med meg selv og verden. Det er en god følelse og jeg er takknemlig for denne dagen. Det er sjelden jeg føler virkelig fred, så dette nyter jeg. 

Det høres jo fint ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra. Har selv hatt en meget tøff dag. På så mange måter. 

Håper dagen din i morgen blir like bra, om ikke bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var grei til å begynne med. Jeg følte også at jeg hadde stor fremgang i terapien. 

Anonymkode: bf149...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slektning døde i kveld, og vi er de eneste pårørende. Så det ble en spesiell kveld, der vi både tenker på et langt liv som er over, og alt det praktiske rundt begravelsen, som skal være i en annen landsdel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, påskelilje skrev:

En slektning døde i kveld, og vi er de eneste pårørende. Så det ble en spesiell kveld, der vi både tenker på et langt liv som er over, og alt det praktiske rundt begravelsen, som skal være i en annen landsdel.

Kondolerer.  Det var trist å høre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
37 minutter siden, påskelilje skrev:

En slektning døde i kveld, og vi er de eneste pårørende. Så det ble en spesiell kveld, der vi både tenker på et langt liv som er over, og alt det praktiske rundt begravelsen, som skal være i en annen landsdel.

Da er vi samme båt nesten. 😢

Sitter og planlegger begravelse vi også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Da er vi samme båt nesten. 😢

Sitter og planlegger begravelse vi også.

Trist, men det er livets gang... Kondolerer. 

For oss så medfører dette en del praktiske utfordringer, både rundt dødsfall og begravelse, men også når det gjelder arv. Og mannen min har hele ansvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer.
 

Jeg har en bror jeg frykter vi snart mister i selvmord, og vi rundt han er maktesløse. Jeg ser han er i ferd med å gi opp.  

Anonymkode: bf149...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kondolerer.
 

Jeg har en bror jeg frykter vi snart mister i selvmord, og vi rundt han er maktesløse. Jeg ser han er i ferd med å gi opp.  

Anonymkode: bf149...8dc

Takk.

Det må være helt grusomt. Helt forferdelig. Ønsker deg og familien din gode dager ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, påskelilje skrev:

Takk.

Det må være helt grusomt. Helt forferdelig. Ønsker deg og familien din gode dager ❤️ 

Han er den jeg og mange andre minst trodde dette om. Jeg kjenner ikke igjen han lenger.

Ta vare på hverandre disse dagene ❤️

Anonymkode: bf149...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 timer siden, påskelilje skrev:

Trist, men det er livets gang... Kondolerer. 

For oss så medfører dette en del praktiske utfordringer, både rundt dødsfall og begravelse, men også når det gjelder arv. Og mannen min har hele ansvaret.

Det er sikkert ikke lett nei. Kondolerer !

Det er svigermor i mitt tilfelle. Jeg har vært med å våke hele helga og vi fikk et valg underveis. 3 forskjellige alternative måter å avslutte livet på. Jeg ville ikke blande meg, men familien ville absolutt ha mine tanker rundt det, så vi tok en time out. Familen synes det var vanskelig og ville ikke ta valg før vi 5 som satt der, hadde uttalt seg. 

Jeg har aldri vært med på sånt noe før, men jeg synes det foregikk på en ryddig og fin måte. Synes det er bra at vi ble spurt, at sykepleier ikke bare tok sin egen avfgjørelse. Avslutningen ble fin 🙂

Nå kom spørsmålet om jeg vil være med å bære kiste, men der må jeg melde pass. Er lei meg for det, men jeg kan jo risikere å lage stor skandale i kirka . Hadde tatt seg ut 😱 Har nettopp blitt _nesten_ bra etter Lumbagoen. 

 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.1.2020 den 20.36, Gondor skrev:

I dag har jeg følt fred med meg selv og verden. Det er en god følelse og jeg er takknemlig for denne dagen. Det er sjelden jeg føler virkelig fred, så dette nyter jeg. 

Møkka dag. Stod opp kl 16.30. Sløvet siden det. For et liv.

Anonymkode: 3e58f...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel hatt min mest aktive og sannsynligvis beste dag på noen uker. Ungene kom til meg kl 14, eldste hadde klassebamsen med seg. Han ville ha ei lue til bamsen, så den har jeg strikket til han. Vi har vært ute i 1,5 time, bakt brownies og sett på film. Og skrevet i klasseboka om dagen til klassebamsen. Eldste var i seng kl 22. Etter det har depresjonen grepet hardt tak i meg igjen og til tross for at jeg ser ungene har hatt det fint og nå sover trygt så er følelsen av at de har det best uten meg altoppslukende. Fordi jeg ikke klarer å være mor for de mer enn deler av annen hver helg. Og det blir lenge til jeg kan noe annet. Av flere grunner. Så ja...Men jeg klarte å holde depresjonen litt på avstand i de 8 timene til de var i seng. Tung følelse inni meg hele tiden, men jeg klarte å skjule det i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, usikker skrev:

En dag helt uten innhold.... er i mørket

Håper det blir bedre i morgen🌸

Her har det vært bedre siden jeg ikke har vært på jobb... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg har vel hatt min mest aktive og sannsynligvis beste dag på noen uker. Ungene kom til meg kl 14, eldste hadde klassebamsen med seg. Han ville ha ei lue til bamsen, så den har jeg strikket til han. Vi har vært ute i 1,5 time, bakt brownies og sett på film. Og skrevet i klasseboka om dagen til klassebamsen. Eldste var i seng kl 22. Etter det har depresjonen grepet hardt tak i meg igjen og til tross for at jeg ser ungene har hatt det fint og nå sover trygt så er følelsen av at de har det best uten meg altoppslukende. Fordi jeg ikke klarer å være mor for de mer enn deler av annen hver helg. Og det blir lenge til jeg kan noe annet. Av flere grunner. Så ja...Men jeg klarte å holde depresjonen litt på avstand i de 8 timene til de var i seng. Tung følelse inni meg hele tiden, men jeg klarte å skjule det i hvert fall. 

Så fint å høre. Synes du er flink.

Jeg har også hatt en litt greiere dag i dag. Har vært sammen med datteren i mange timer og da greier jeg å ta meg i sammen den tiden.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, emilie321 skrev:

Så fint å høre. Synes du er flink.

Jeg har også hatt en litt greiere dag i dag. Har vært sammen med datteren i mange timer og da greier jeg å ta meg i sammen den tiden.  

Takk. Det er du også. :) Jeg tror det er viktig med sånne dager også. Hvor man klarer å bare dytte det vonde vekk litt og fokusere på noe annet. Selv om det i forkant kan føles som en umulig oppgave. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...