Håpeful 114 28 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Hvis man skal gi Lamictal en skikkelig sjangs så bør man vel opp i et serumnivå mellom 20 og 40. Har man først begynt kan man jo prøve ordentlig når man allikevel står på det.. 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Villanda 2 777 299 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 På 15.1.2020 den 19.12, AnonymBruker skrev: I teorien kan man vel autoseponere lamictal, da man ikke får "bivirkninger" av å slutte. Likevel kan det være en elendig idé, da man raskt kan bli mye sykere. Jeg sluttet brått med lamictal, og det gikk ikke lenge før jeg havnet i en alvorlig depresjon. Anonymkode: 57ba2...1c4 Trur en kan få "bivirkninger" hvis en slutter brått. Kommer kanskje an på hvilken dose en bruker. Og andre medisiner en bruker. Det ble skrevet i min journal at om jeg skulle måtte slutte brått, skulle jeg ha krampeprofylakse. 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.