Gå til innhold

Blødd i flere år nå - Levaxin og p-piller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal prøve å gjøre en lang historie kort:

Startet på p-piller i en alder av 14 (er nå 20). Først Loette, så Microgynon, gikk på p-plaster en stund før jeg byttet over til p-piller igjen. Alt fungerte fint og jeg hadde ingen problemer. 

Men så en dag bestemte jeg meg for å prøve Cerazette (p-piller uten østrogen), tenkte jeg ville prøve siden pillene ikke øker faren for blodpropp og ei venninne av meg gikk på de og fortalte at hun aldri hadde hverken mensen eller blødninger. Well, that did not work for me. Jeg var tålmodig og ga de vel nærmere et år før jeg sluttet pga mye mellomblødninger. Gikk da over til Microgynon igjen, men mellomblødningene ga seg aldri.

For snart et par mnd siden var jeg inn hos gynekolog og ble satt over på Yasmin (p-piller med høyere nivå østrogen slik jeg forsto det). Ble utført underlivssjekk men ingenting så galt ut. Ble også testet for klamydia, noe jeg ikke hadde. 

Nå har jeg gått på Yasmin i en og en halv måned og jeg har fortsatt delvis store mellomblødninger. Blødde også mye når jeg hadde pillefri uke. Vet jeg må gi pillene noen mnd til, men begynner å bli utrolig frustrert over å blø størsteparten av måneden og at det har pågått så lenge. Derfor er spm mitt:

Jeg går på Levaxin, tror dere det kan gjøre at pillene virker dårligere? Evt at stoffskiftet gir meg blødninger? Tar p-piller på kvelden og Levaxin på morgenen.

Andre faste medisiner: Salazopyrin morgen/kveld. 

Anonymkode: ebfba...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...