Jump to content
AnonymBruker

Slitenhet og vekt

Recommended Posts

AnonymBruker

Vekta viste 111,3 kg i dag tidilig. Ned fra 116,4 kg på en mnd. Tror brus og snop har mye å si.. 

Jeg har et langsiktig mål om å komme ned på et tosifret tall. 

Setter stor pris på at dere deler erfaring med meg. 

Anonymkode: eb986...c4d

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det ikke på tide at denne tråden flyttes over til forum for vektmestring? Blir liksom litt lei etterhvert nå på 17-18 sider. Det handler ikke så mye om psykiatri lenger, men vektmestring. 

Anonymkode: 5a5a7...b7c

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det ikke på tide at denne tråden flyttes over til forum for vektmestring? Blir liksom litt lei etterhvert nå på 17-18 sider. Det handler ikke så mye om psykiatri lenger, men vektmestring. 

Ok. Jeg kan avslutte tråden. 

Glitter
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vektmestring handler vel like mye om mestring av følelser enn hva man fysisk gjør med maten. 

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg kan avslutte tråden. 

Du behøver ikke det. Men den kan fortsettes på et annet forum, tenker jeg bare. 

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bare å la vær for deg å klikke deg inn? Problem solved. 

Anonymkode: 8f1de...578

Annonse

Kayia
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du behøver ikke det. Men den kan fortsettes på et annet forum, tenker jeg bare. 

Her tenker jeg motsatt. Utfordringen til Ts og andre med lignende problematikk er kompleks og sammensatt, og inkluderer mer enn bare trening eller ernæring. Det å lære seg å feks regulere følelser på en annen måte enn ved å spise tar tid, og det samme gjør endring av destruktive mønstre. Jeg syns Ts sin tråd ligger i rett forum, og er enig med anonym 578 at du bare kan droppe å lese om tråden plager deg. Den er til god nytte for både Ts og en rekke av følgerne, og jeg håper Ts fortsetter å oppdatere når hun føler behov for det :) 

AnonymBruker

Hjertelig takk for at dere forstår. Det er nok mye takket være dere at vi har kommet hit vi er idag. Så jeg setter kjempestor pris på at dere holder ut med meg i mine opp og ned-turer. 

Ting begynner å bli litt automatisert. Snop og brus har blitt helt uaktuelt, og vi er opptatt av sunne ingredienser. 

Vi har også 3.000 på sparekonto 😃 

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjertelig takk for at dere forstår. Det er nok mye takket være dere at vi har kommet hit vi er idag. Så jeg setter kjempestor pris på at dere holder ut med meg i mine opp og ned-turer. 

Ting begynner å bli litt automatisert. Snop og brus har blitt helt uaktuelt, og vi er opptatt av sunne ingredienser. 

Vi har også 3.000 på sparekonto 😃 

Syns som Kayia helt klart at du er på rett forum. Fortsett med å oppdatere oss framover :) gratulerer med at du har nådd noen delmål med å gå ned i vekt, spare penger og at du har kuttet ut brus og snop. God helg!

Anonymkode: 72042...bd5

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns som Kayia helt klart at du er på rett forum. Fortsett med å oppdatere oss framover :) gratulerer med at du har nådd noen delmål med å gå ned i vekt, spare penger og at du har kuttet ut brus og snop. God helg!

God helg til deg også :) det gleder meg forresten stort at andre har nytte av tråden også ❤️

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

God helg til deg også :) det gleder meg forresten stort at andre har nytte av tråden også ❤️

Har du sett at du allerede har fått 9 likes på at du skal fortsette å skrive her på forumet :)

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett at du allerede har fått 9 likes på at du skal fortsette å skrive her på forumet :)

Ja, er helt overveldet, så aldri for meg at det skulle bli et sånt engasjement :) 

AnonymBruker

Litt oppdatering. Det har vært en tøff uke pga ting som skjer, og vi har derfor hatt lite fokus på livsstilendring. Men vi har holdt oss helt unna snop og brus osv. Vi har ikke en gang tenkt tanken å kjøpe noe, det blir bare fjernere og fjernere. Men vi spiser frukt, det har blitt en naturlig del av livet vårt. Eplene fra first price er bare SÅ gode, og de koster bare 10 kr PR kg. 

MEN! Jeg har for min del gjort et stort fremskritt; jeg har sluttet med bordsmør. Og det er fordi vi baker og spiser rugbrød. Jeg har ikke behov for smør på rugbrød, mye bedre uten. Og jeg skal love smør på brødskiva nok var min største last. Jeg hadde ikke mange dager av en boks Brelett på 550 gram..

Annonse

AnonymBruker

Litt oppdatering. Det har vært en tøff uke pga ting som skjer, og vi har derfor hatt lite fokus på livsstilendring. Men vi har holdt oss helt unna snop og brus osv. Vi har ikke en gang tenkt tanken å kjøpe noe, det blir bare fjernere og fjernere. Men vi spiser frukt, det har blitt en naturlig del av livet vårt. Eplene fra first price er bare SÅ gode, og de koster bare 10 kr PR kg. 

MEN! Jeg har for min del gjort et stort fremskritt; jeg har sluttet med bordsmør. Og det er fordi vi baker og spiser rugbrød. Jeg har ikke behov for smør på rugbrød, mye bedre uten. Og jeg skal love smør på brødskiva nok var min største last. Jeg hadde ikke mange dager av en boks Brelett på 550 gram..

👍 Du fortsetter å imponere. Det er i motgang du viser styrke ved å holde på endringer. Alt trenger ikke være perfekt hele tiden. Det er de endringene du får til som du skal gi deg en klapp på skulderen for, som du gjør i dette innlegget. 

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

👍 Du fortsetter å imponere. Det er i motgang du viser styrke ved å holde på endringer. Alt trenger ikke være perfekt hele tiden. Det er de endringene du får til som du skal gi deg en klapp på skulderen for, som du gjør i dette innlegget. 

Ja, vi har holdt på endringene. Noe overspising fra min side har det vært, så det må fortsatt jobbes med. Vi har vært gjennom noe svært vanskelig på privaten.

Når ting har blitt litt roligere rundt oss skal vi sette oss ned å endre litt på menylisten og gjøre den enda sunnere. 

Trodde aldri at jeg skulle klare noe sånt som dette :) 

Nicklusheletida
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var lurt. Det er sikkert 30 år siden jeg brukte smør på brødskiva eller på knekkebrødet. 

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi har holdt på endringene. Noe overspising fra min side har det vært, så det må fortsatt jobbes med. Vi har vært gjennom noe svært vanskelig på privaten.

Når ting har blitt litt roligere rundt oss skal vi sette oss ned å endre litt på menylisten og gjøre den enda sunnere. 

Trodde aldri at jeg skulle klare noe sånt som dette :) 

:)

AnonymBruker

Hadde min første sprekk idag 😩 Jeg spiste en sjokolade (sportslunsj) og 2 berlinerboller med vaniljefyll. Ble bare deppa etterpå. Tror kanskje sukkeret gjør noe med stemningsleiet?  

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde min første sprekk idag 😩 Jeg spiste en sjokolade (sportslunsj) og 2 berlinerboller med vaniljefyll. Ble bare deppa etterpå. Tror kanskje sukkeret gjør noe med stemningsleiet?  

Har gått 13825 skritt idag, da.. 

emilie321
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gått 13825 skritt idag, da.. 

Det var en liten sprekk og det tror jeg faktisk du må regne med innimellom.  Det er menneskelig.  13825 skritt er bra. 

Fortsett slik du gjør. Husk, du har ikke holdt på lenge og det tar tid å forandre på vaner.   Synes du er flink jeg.