Jump to content
AnonymBruker

Slitenhet og vekt

Recommended Posts

AnonymBruker
10 minutter siden, emilie321 skrev:

Det var en liten sprekk og det tror jeg faktisk du må regne med innimellom.  Det er menneskelig.  13825 skritt er bra. 

Fortsett slik du gjør. Husk, du har ikke holdt på lenge og det tar tid å forandre på vaner.   Synes du er flink jeg. 

Jeg får bare negative tanker om hvor lite verdt jeg er. Men jeg får prøve å komme meg på rett kjøl igjen. Jeg ble ganske så mye verre etter inntaket...

Anonymkode: eb986...c4d

Fortsetter under...

Mari-
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får bare negative tanker om hvor lite verdt jeg er. Men jeg får prøve å komme meg på rett kjøl igjen. Jeg ble ganske så mye verre etter inntaket...

Syns det er imponerende jeg, å først gå på en sprekk nå, etter så lang tid. Du er kjempeflink!!  Og i morgen er en ny dag. 

AnonymBruker
4 minutter siden, Mari- skrev:

Syns det er imponerende jeg, å først gå på en sprekk nå, etter så lang tid. Du er kjempeflink!!  Og i morgen er en ny dag. 

Det er med deres hjelp jeg har klart det :) dere har hjulpet meg gjennom både gode og dårlige dager. 

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde min første sprekk idag 😩 Jeg spiste en sjokolade (sportslunsj) og 2 berlinerboller med vaniljefyll. Ble bare deppa etterpå. Tror kanskje sukkeret gjør noe med stemningsleiet?  

Ja, ja, det var én liten sprekk og du stopper bare der, og fortsetter med livsstilsendringen. Sprekker vil skje, det gjelder bare å ikke gi opp når det skjer. Brett opp armene og fortsett med livsstilsendringen rett etterpå, eller ved en stor sprekk; fra dagen etter :)

Anonymkode: 72042...bd5

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ja, det var én liten sprekk og du stopper bare der, og fortsetter med livsstilsendringen. Sprekker vil skje, det gjelder bare å ikke gi opp når det skjer. Brett opp armene og fortsett med livsstilsendringen rett etterpå, eller ved en stor sprekk; fra dagen etter :)

Jeg er på rett kjøl igjen :) 

AnonymBruker

Jeg gir opp nå. Jeg har ikke noe å kjempe for lenger. Men jeg håper andre finner nytte i tråden og at råd og tips skal hjelpe andre. Det er mange av de i denne tråden. Hjertelig takk for alt dere har gjort for meg. 

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir opp nå. Jeg har ikke noe å kjempe for lenger. Men jeg håper andre finner nytte i tråden og at råd og tips skal hjelpe andre. Det er mange av de i denne tråden. Hjertelig takk for alt dere har gjort for meg. 

Jeg vet du kommer tilbake hit på rett spor igjen senere :) og det er helt greit. Forstår det sånn at du har hatt en tøff uke og mye å tenke på. Klem ❤

cilie
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du skrive ned konkret hvorfor du gir opp? 

emilie321
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke du gir opp nå, du har jo kommet så langt. Kanskje du har tatt det litt for hardt?   Det å endre livsstil gjøres ikke over natten. 

stjernestøv
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ikke gi opp,vi har alle dårlige perioder. 

AnonymBruker
23 timer siden, cilie skrev:

Kan du skrive ned konkret hvorfor du gir opp? 

Fordi jeg har mistet alt håp om bedring. 

cilie
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg har mistet alt håp om bedring. 

Tenker du på bedring mtp mat/vekt? Eller er det noe annet. Hva utløste at du mistet håpet? 

AnonymBruker

Jeg ville gi opp.. men jeg gjorde det ikke. Vi er i samme spor som før, og det ble bare med den ene utskeielsen med sjokolade.

Så ja. Det går faktisk fremover, ingen tilbakesteg.. 

ser hvor mye penger vi sparer på brus, snop og mindre porsjoner.. vi klarer faktisk å spare penger! 

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gi opp.. men jeg gjorde det ikke. Vi er i samme spor som før, og det ble bare med den ene utskeielsen med sjokolade.

Så ja. Det går faktisk fremover, ingen tilbakesteg.. 

ser hvor mye penger vi sparer på brus, snop og mindre porsjoner.. vi klarer faktisk å spare penger! 

Jeg visste du ville komme tilbake på rett spor ;) kanskje dere kan planlegge en helgetur for familien eller noe koselig siden dere er så flinke :)

AnonymBruker
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg visste du ville komme tilbake på rett spor ;) kanskje dere kan planlegge en helgetur for familien eller noe koselig siden dere er så flinke :)

Takk 😃 

AnonymBruker
På 1.3.2020 den 10.28, cilie skrev:

Tenker du på bedring mtp mat/vekt? Eller er det noe annet. Hva utløste at du mistet håpet? 

Jeg ble behandlet som dritt, og da fikk jeg mange tanker om verdiløshet og havnet i en destruktiv boble. Det er så typisk meg. Men det nye med livsstilen har begynt å bli så automatisert at det derfor gikk bra. 

Glitter
Posted (edited)

Kudos til deg! Du er skikkelig flink! 

Jeg hadde en spisedag med både belgisk vaffel, to berlinerboller og tre timer senere grøt med masse sukker på. Så to dager senere drakk jeg seks øl. Dette var mandag og onsdag forrige uke. Jaja, må bare gå videre. De fleste dagene går det jo faktisk bra med kostholdet. De siste dagene har den sviende sulten jeg har slitt med i noen uker roet seg. Det er deilig. Er liksom ikke sulten før rett før et måltid. Og jeg spiser bare tre måltider hver dag. Jeg bedriver periodisk faste og det fungerer veldig fra for meg. Spiser ikke mellom 2030 og 1200. 

Har ikke vært på vekta på over en uke nå da siden jeg ikke er hjemme og får ikke veid meg før lørdag. Må si jeg er spent. På fredag må jeg bake gulrotmuffins til min sønns bursdag. Det blir en prøvelse, men jeg tenker jeg venter til lørdag med å lage og ta på glasuren. Da blir det lettere å ikke ta smaksprøve. :) Satser på at jeg da unngår noen utskeielser da. Jeg skeier ut med iskaffe lørdag og søndag. Det er nok det. :)

Edited by Glitter

AnonymBruker

Takk alle sammen. Det har vært tøft fordi jeg har holdt på å miste et søsken flere ganger (Selvmord). Situasjonen har vært ekstrem, mye stress, og jeg har måttet tåle mye dritt. I tillegg sliter jeg med selvbildet. Så da vet dere mer. Setter stor pris på støtten i denne tråden ❤️

AnonymBruker

Jeg prøver iallefall. Fortsetter bare å kjempe. Har fått mye styrke i denne tråden. 

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver iallefall. Fortsetter bare å kjempe. Har fått mye styrke i denne tråden. 

Bra :)