Gå til innhold

Stjernestøv, om profilbildet ditt


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg syns det ser ut som en vakker orkide kneler "orcid praying mantis" ved første øyekast, men når jeg zoomer inn, så ser jeg at det er jo Tingeling fra disney. Det er så nusselig.

 

Til de som lurer på hvordan sån kneler ser ut, Sån ser en sån kneler ut:

 

last-ned-1.jpg

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstod ikke helt, men orkideer er jeg glad i. De har jeg alltid fått til å blomstre igjen og igjen. 

Knelere er derimot noe av det mest motbydelige jeg vet. Jeg blir umiddelbart kvalm og må se bort om de kommer på TV. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg syns det ser ut som en vakker orkide kneler "orcid praying mantis" ved første øyekast, men når jeg zoomer inn, så ser jeg at det er jo Tingeling fra disney. Det er så nusselig.

 

Til de som lurer på hvordan sån kneler ser ut, Sån ser en sån kneler ut:

 

last-ned-1.jpg

Ja det er nok Tingeling, syns hun er så søt. Ønsket meg alltid en Tingeling da jeg var liten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
13 timer siden, Glitter skrev:

Jeg forstod ikke helt, men orkideer er jeg glad i. De har jeg alltid fått til å blomstre igjen og igjen. 

Knelere er derimot noe av det mest motbydelige jeg vet. Jeg blir umiddelbart kvalm og må se bort om de kommer på TV. 😛

Hvordan kan disse skjønne vesenene være kvalmne?? :

 

https://youtu.be/M0E3OoBi_4o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...