Gå til innhold

Ukas vekt/Hvordan går det?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Ja, hvordan går det med dere?

Jeg har tatt av 1,6 kilo denne uka og er på 95 tallet. til sammen gått ned 6,3 kilo. Det går nå nedover nå,men er litt utålmodig. Må lære meg tålmodighet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja, hvordan går det med dere?

Jeg har tatt av 1,6 kilo denne uka og er på 95 tallet. til sammen gått ned 6,3 kilo. Det går nå nedover nå,men er litt utålmodig. Må lære meg tålmodighet :) 

Hadde jeg gått ned 1,6 kilo på en uke hadde jeg vært veldig veldig fornøyd.

Anonymkode: c102d...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg gått ned 1,6 kilo på en uke hadde jeg vært veldig veldig fornøyd.

Anonymkode: c102d...ab1

Jo jeg er jo det,bare at det tar en tid før det syns tror jeg. Har gått ned elleve cm rundt magen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der sprakk jeg, kanelbolle og chips, ble frustrert over at jeg ikke gikk ned mer enn 100 gram siden i går. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og der sprakk jeg, kanelbolle og chips, ble frustrert over at jeg ikke gikk ned mer enn 100 gram siden i går. 

Nyt sprekken nå da og begynn på igjen. Vær fornøyd med alt du har gått ned allerede. 
 

Og igjen - vekta varierer fra dag til dag. Vei deg maks en gang pr uke...

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, cilie skrev:

Nyt sprekken nå da og begynn på igjen. Vær fornøyd med alt du har gått ned allerede. 
 

Og igjen - vekta varierer fra dag til dag. Vei deg maks en gang pr uke...

Ja jeg nyter sprekken i dag så det det påan igjen i morgen,veier meg ikke i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg nyter sprekken i dag så det det påan igjen i morgen,veier meg ikke i morgen. 

Bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier nå 74,5 kg og har gått ned 1,3 kg siden forrige uke. Jeg er selvfølgelig fornøyd med det! I går hadde jeg forresten sjokoladekick og åt og åt og åt. Deilig var det! Mål for neste uke er 74 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg veier nå 74,5 kg og har gått ned 1,3 kg siden forrige uke. Jeg er selvfølgelig fornøyd med det! I går hadde jeg forresten sjokoladekick og åt og åt og åt. Deilig var det! Mål for neste uke er 74 kg.

Bra jobba det! Ja godt med sjokolade, nam .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, påskelilje skrev:

Her ble det negativt resultat denne uka: opp 700 gram til 77,7 kilo ☹

Ja kjedelig det, jeg gikk jo opp over en kilo siden i går....sprakk da. Føles elendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2020 den 12.55, stjernestøv skrev:

Og der sprakk jeg, kanelbolle og chips, ble frustrert over at jeg ikke gikk ned mer enn 100 gram siden i går. 

Det er helt meningsløst å veie seg hver dag.

 

Anonymkode: c102d...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt meningsløst å veie seg hver dag.

 

Anonymkode: c102d...ab1

Ja det er vel det, men jeg gjør det for å ha kontroll. Går og sulter meg og da vil jeg ha resultater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...