Gå til innhold

Jeg blir omtalt som en som går i offerrollen og at hun ikke gidder å forholde seg til meg?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Dette skjedde på facebook i en gruppe om paranormale opplevelser. Jeg foftalte at jeg følte meg så dum som hadde gjort en feil på gruppa (brøt en nyoppstått regel i gruppa om å ikke poste "hva ser du" bilder. Alle som kommenterte på innlegget mitt om hvorfor admin fjerna innlegget mitt, var  noen negative "nisser" mot meg og sa bla. at det ikke er meningen at folk skal vite og tro om hva de ser på bilder. Da sa jeg at jeg følte meg dum som ikke visste dette. Da svarte hun ene at "nå går du inn i offerrollen, noe jeg ikke gidder å forholde meg til". Er det normalt? 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Er det normalt? 

Det som i hvert fall er normalt, er at enkelte slenger ut av seg mye rart når de skriver på nett. Mange bruker også begreper de ikke helt forstår, eller de bruker dem i feil situasjoner (f.eks. at man omtaler motargumenter i en diskusjon som mobbing eller trakassering).

Ikke gjør noe mer utav det, sjekk reglene nøye heretter og glem hele greia.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Dette skjedde på facebook i en gruppe om paranormale opplevelser. Jeg foftalte at jeg følte meg så dum som hadde gjort en feil på gruppa (brøt en nyoppstått regel i gruppa om å ikke poste "hva ser du" bilder. Alle som kommenterte på innlegget mitt om hvorfor admin fjerna innlegget mitt, var  noen negative "nisser" mot meg og sa bla. at det ikke er meningen at folk skal vite og tro om hva de ser på bilder. Da sa jeg at jeg følte meg dum som ikke visste dette. Da svarte hun ene at "nå går du inn i offerrollen, noe jeg ikke gidder å forholde meg til". Er det normalt? 

Folk på nettet kan være ufyselig , har fått noen helt fryktelige kommentarer  på noen forum. Det er bare å ignorere. Og alle kan gjøre feil, bare prøv å følge med på reglene :)

Anonymkode: af2bf...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
24 minutter siden, laban skrev:

Det som i hvert fall er normalt, er at enkelte slenger ut av seg mye rart når de skriver på nett. Mange bruker også begreper de ikke helt forstår, eller de bruker dem i feil situasjoner (f.eks. at man omtaler motargumenter i en diskusjon som mobbing eller trakassering).

Ikke gjør noe mer utav det, sjekk reglene nøye heretter og glem hele greia.

 

Ok. Reglen jeg brøt, var lagt til uten at jeg visste det, etter en stund jeg hadde blitt medlem i gruppa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Reglen jeg brøt, var lagt til uten at jeg visste det, etter en stund jeg hadde blitt medlem i gruppa. 

Alle kan gjøre feil... :)

Anonymkode: af2bf...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle kan gjøre feil... :)

Anonymkode: af2bf...dd1

Ja det er sant. Men problemet mitt, er at om jeg gjør en eneste feil, så blir jeg sett på som en regelbryter dust over alt på facebook grupper, på forumer og på nettsteder (untat av noen snille som forstår at alle kan gjøre feil, slik som deg feks. ) Og tilogmed i offentligheten i real life, så blir moren min og arbeidskolegaer og ledere gretne på meg, fordi jeg gjør feil og de må rette på ting jeg sier feil. (jeg har begynt å stokke om ird i det siste, som å si frisør istedefor sjåflr, eller så kan jeg si "i bilen" istedefor å si det jeg skulle si som var "inne på kontoret" eller å si "på kjøkken" istedenfor "på badet"  og at ordene sitter fast og ikke kommer fort nokk ut munnen min flr noen må rette på mine feil). Det er en stor belastning i hverdagen.  Og jeg har perioder der når jeg skriver så bytter jeg bokstaver i ord.. 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Ja det er sant. Men problemet mitt, er at om jeg gjør en eneste feil, så blir jeg sett på som en regelbryter dust over alt på facebook grupper. Og tilogmed i offentligheten i real life, så blir moren min og arbeidskolegaer og ledere gretne på meg, fordi jeg gjør feil og de må rette på ting jeg sier feil. (jeg har begynt å stokke om ird i det siste, som å si frisør istedefor sjåflr, eller så kan jeg si "i bilen" istedefor å si det jeg skulle si som var "inne på kontoret" eller å si "på kjøkken" istedenfor "på badet"  og at ordene sitter fast og ikke kommer fort nokk ut munnen min flr noen må rette på mine feil). Det er en stor belastning i hverdagen. 

Ikke bry deg om noe som blir sagt på nett . Men har du tatt opp med legen det med å stokke om ord ? Skjønner at det er en stor belastning for deg.

Anonymkode: af2bf...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bry deg om noe som blir sagt på nett . Men har du tatt opp med legen det med å stokke om ord ? Skjønner at det er en stor belastning for deg.

Anonymkode: af2bf...dd1

Jeg nevnte det med ordene til legen, og hun bagatelliserte det og sa at alle glemmer når de er over 30 år. Men jeg skal nevne det til nevrologen i morgen på en time jeg har der. 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg nevnte det med ordene til legen, og hun bagatelliserte det og sa at alle glemmer når de er over 30 år. Men jeg skal nevne det til nevrologen i morgen på en time jeg har der. 

Gjør det :) hvis det er en belastning for deg  er det viktig. 

Anonymkode: af2bf...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...