Gå til innhold

Fått svar på Hormonprøver anngående utredning barneønske


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått svar på hormonprøver anngående utredning i forbindelse med et barneønske. Jeg er i høy alder. Over 40 år. Fikk svar på nettet og det står resultater, tall og normal hormonanalyse. Regner dermed med at prøven er normal. Men forsøker å finne ut hva verdiene betyr, noen som kan litt om slikt? Jeg tenker på å spørre klinikken om betydningen av de enkelte tallene. 

Det som overrasker er at en lege tidligere ga meg diagnosen PCO. Det er over 10 år siden, men han ville ikke ta hormonprøver for å bevise dette, men ga meg diagnosen. Andre leger var uenige med den legen i diagnosen og mente at jeg overhodet ikke hadde PCO. Jeg trodde derimot på den legen som ga meg diagnosen , men nå viser det seg at jeg har veldig lite testeron iforhold til normal nivået. 

Anonymkode: 91e72...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, cilie skrev:

Kanskje det er lurt å bare forholde seg til at prøven er normal? Og prøve. 

Tenker at det er ihvertfall håp nå når prøven viser seg å være normal. Enig med deg at det er best å forholde seg til at prøven er normal istedet for å skulle lese og finne ut av alle måletallene.  Måletallene er uansett normal. 

Tenkte å gå for eggdonor men begynner å tenke på å sjekke mer rundt muligheten til å bruke mine egne egg. 

Anonymkode: 91e72...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at det er ihvertfall håp nå når prøven viser seg å være normal. Enig med deg at det er best å forholde seg til at prøven er normal istedet for å skulle lese og finne ut av alle måletallene.  Måletallene er uansett normal. 

Tenkte å gå for eggdonor men begynner å tenke på å sjekke mer rundt muligheten til å bruke mine egne egg. 

Anonymkode: 91e72...aec

Dette til vel koste en del? Men dere har vel tenkt på det? Både behandlingen og det å ha et barn, det koster jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillemus skrev:

Dette til vel koste en del? Men dere har vel tenkt på det? Både behandlingen og det å ha et barn, det koster jo.

Ja min mann er villig for å betale det som det vil koste. Han har ikke barn. 

Anonymkode: 91e72...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...