Gå til innhold

Om tråen som ble tatt bort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skjedde med den tråen om å skjerpe seg? Den ble plutselig borte, hvorfor?

Anonymkode: 9780b...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde med den tråen om å skjerpe seg? Den ble plutselig borte, hvorfor?

Anonymkode: 9780b...b15

Stop me ufint  der, kanskje derfor tror jeg :)

Anonymkode: 11f00...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde med den tråen om å skjerpe seg? Den ble plutselig borte, hvorfor?

Anonymkode: 9780b...b15

Kanskje fordi den som startet tråen bare holdt oss for narr? Det hele var en spøk fra trådstarter sin side og endte i stygge ordvekslinger blant noen av de som engasjerte seg. 

Anonymkode: d21f3...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi den som startet tråen bare holdt oss for narr? Det hele var en spøk fra trådstarter sin side og endte i stygge ordvekslinger blant noen av de som engasjerte seg. 

Anonymkode: d21f3...51e

Hvis det er min tråd,for den er borte nå,så var det absolutt ikke narr  fra min side. Jeg var/er i en skikkelig krise og er nå innlagt. Beklager hvis jeg fornærmet noen😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, villakulla skrev:

Hvis det er min tråd,for den er borte nå,så var det absolutt ikke narr  fra min side. Jeg var/er i en skikkelig krise og er nå innlagt. Beklager hvis jeg fornærmet noen😥

Fint å se deg her igjen, og fint at du nå får hjelp. Men for framtida synes jeg ikke at du skal skrive sånne innlegg som du gjorde. Jeg er en av flere som ble veldig bekymret da du nærmest rett ut sa at du var i ferd med å ta livet ditt. Du skrev f.eks at "selvmordstrusler må man ta på alvor, dette er mitt siste innlegg, og nå sitter jeg ved sjøen..."

Forøvrig handler denne tråden om en annen tråd enn din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anno20 skrev:

Fint å se deg her igjen, og fint at du nå får hjelp. Men for framtida synes jeg ikke at du skal skrive sånne innlegg som du gjorde. Jeg er en av flere som ble veldig bekymret da du nærmest rett ut sa at du var i ferd med å ta livet ditt. Du skrev f.eks at "selvmordstrusler må man ta på alvor, dette er mitt siste innlegg, og nå sitter jeg ved sjøen..."

Forøvrig handler denne tråden om en annen tråd enn din. 

Takk,og ja det var utrolig tåpelig av meg å skrive det,helt ærlig kan jeg ikke huske det en gang for jeg var utrolig langt nede og hadde drukket alkohol.  Beklager veldig at jeg la dette ut, skal ikke skje igjen😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, villakulla skrev:

Hvis det er min tråd,for den er borte nå,så var det absolutt ikke narr  fra min side. Jeg var/er i en skikkelig krise og er nå innlagt. Beklager hvis jeg fornærmet noen😥

Hei. Det var en som skrev på slutten av tråen at hen bare hadde tullet og syns det var morsomt. Nummeret til denne anonyme så ut til å være nummeret til den anonyme som startet tråen. Hvis jeg har tatt feil så beklager jeg det. Håper du får god hjelp der du er.  

Anonymkode: d21f3...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, villakulla skrev:

Hvis det er min tråd,for den er borte nå,så var det absolutt ikke narr  fra min side. Jeg var/er i en skikkelig krise og er nå innlagt. Beklager hvis jeg fornærmet noen😥

Godt å høre at du får hjelp. Det er ikke din tråd det er henvist til i denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, villakulla skrev:

Takk,og ja det var utrolig tåpelig av meg å skrive det,helt ærlig kan jeg ikke huske det en gang for jeg var utrolig langt nede og hadde drukket alkohol.  Beklager veldig at jeg la dette ut, skal ikke skje igjen😥

Ikke at jeg har noe med det, men hvordan kunne du (etter denne forklaringen du skriver her) komme på tanken om å logge deg inn på dol og skrive? Og hvordan var du i det hele tatt i stand til det hvis du var så langt nede og beruset at du ikke engang husker noe? Høres litt rart ut, for jeg har litt vansker med å tro at dol er noe man automatisk (uten sin viten og vilje), kommer til å tenke på når en er der du var mentalt sett, for så å logge seg inn og begynne å skrive. Dessuten hadde du gått til sjøen og kanskje satt deg ned et sted i dyp fortvilelse og avmakt. Selv da logget du deg inn på dol og skrev. 

Jeg mener ikke å være slem selv om jeg sier dette, men jeg innrømmer at jeg er en smule irritert på deg fordi du utsatte meg og andre for unødig angst og bekymring! 

Men unnskyldningen din er mottatt, og jeg håper du lar være å gjøre tilsvarende igjen. 

Ønsker deg alt godt, god bedring, og lykke til der du er nå. :)

Endret av Anno20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anno20 skrev:

Ikke at jeg har noe med det, men hvordan kunne du (etter denne forklaringen du skriver her) komme på tanken om å logge deg inn på dol og skrive? Og hvordan var du i det hele tatt i stand til det hvis du var så langt nede og beruset at du ikke engang husker noe? Høres litt rart ut, for jeg har litt vansker med å tro at dol er noe man automatisk (uten sin viten og vilje), kommer til å tenke på når en er der du var mentalt sett, for så å logge seg inn og begynne å skrive. Dessuten hadde du gått til sjøen og kanskje satt deg ned et sted i dyp fortvilelse og avmakt. Selv da logget du deg inn på dol og skrev. 

Jeg mener ikke å være slem selv om jeg sier dette, men jeg innrømmer at jeg er en smule irritert på deg fordi du utsatte meg og andre for unødig angst og bekymring! 

Men unnskyldningen din er mottatt, og jeg håper du lar være å gjøre tilsvarende igjen. 

Ønsker deg alt godt, god bedring, og lykke til der du er nå. :)

Jeg ser den veldig godt, og jeg beklager igjen fir at jeg skrev .nå klarer jeg ikke helt å huske hva men forstår at det ikke var noe bra. Når det gjelder å logge seg inn,så er jeg alltid det fir jeg har ikke logget ut.det skal jeg gjøre nå.jeg var enda pålogget når jeg satt ved broen og,og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg,kanskje jeg prøvde å komme på bedre tanker? Jeg vet ikke for jeg husker virkelig ikke. Så skjønner hvordan du tenker,og det var ikke greit at jeg skrev i en så påvirket tilstand, skal ikke skje igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anno20 skrev:

Ikke at jeg har noe med det, men hvordan kunne du (etter denne forklaringen du skriver her) komme på tanken om å logge deg inn på dol og skrive? Og hvordan var du i det hele tatt i stand til det hvis du var så langt nede og beruset at du ikke engang husker noe? Høres litt rart ut, for jeg har litt vansker med å tro at dol er noe man automatisk (uten sin viten og vilje), kommer til å tenke på når en er der du var mentalt sett, for så å logge seg inn og begynne å skrive. Dessuten hadde du gått til sjøen og kanskje satt deg ned et sted i dyp fortvilelse og avmakt. Selv da logget du deg inn på dol og skrev. 

Jeg mener ikke å være slem selv om jeg sier dette, men jeg innrømmer at jeg er en smule irritert på deg fordi du utsatte meg og andre for unødig angst og bekymring! 

Men unnskyldningen din er mottatt, og jeg håper du lar være å gjøre tilsvarende igjen. 

Ønsker deg alt godt, god bedring, og lykke til der du er nå. :)

Det er vel fullt mulig å skrive noe i beruset tilstand og ikke ha den minste idé om hva man skrev når man våkner dagen etter? Folk gjør dumme ting i fylla hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anno20 skrev:

Ikke at jeg har noe med det, men hvordan kunne du (etter denne forklaringen du skriver her) komme på tanken om å logge deg inn på dol og skrive? Og hvordan var du i det hele tatt i stand til det hvis du var så langt nede og beruset at du ikke engang husker noe? Høres litt rart ut, for jeg har litt vansker med å tro at dol er noe man automatisk (uten sin viten og vilje), kommer til å tenke på når en er der du var mentalt sett, for så å logge seg inn og begynne å skrive. Dessuten hadde du gått til sjøen og kanskje satt deg ned et sted i dyp fortvilelse og avmakt. Selv da logget du deg inn på dol og skrev. 

Jeg mener ikke å være slem selv om jeg sier dette, men jeg innrømmer at jeg er en smule irritert på deg fordi du utsatte meg og andre for unødig angst og bekymring! 

Men unnskyldningen din er mottatt, og jeg håper du lar være å gjøre tilsvarende igjen. 

Ønsker deg alt godt, god bedring, og lykke til der du er nå. :)

Så høy på deg selv, da! Du bør roe deg nå.

Anonymkode: 9a026...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anno20 skrev:

Ikke at jeg har noe med det, men hvordan kunne du (etter denne forklaringen du skriver her) komme på tanken om å logge deg inn på dol og skrive? Og hvordan var du i det hele tatt i stand til det hvis du var så langt nede og beruset at du ikke engang husker noe? Høres litt rart ut, for jeg har litt vansker med å tro at dol er noe man automatisk (uten sin viten og vilje), kommer til å tenke på når en er der du var mentalt sett, for så å logge seg inn og begynne å skrive. Dessuten hadde du gått til sjøen og kanskje satt deg ned et sted i dyp fortvilelse og avmakt. Selv da logget du deg inn på dol og skrev. 

Jeg mener ikke å være slem selv om jeg sier dette, men jeg innrømmer at jeg er en smule irritert på deg fordi du utsatte meg og andre for unødig angst og bekymring! 

Men unnskyldningen din er mottatt, og jeg håper du lar være å gjøre tilsvarende igjen. 

Ønsker deg alt godt, god bedring, og lykke til der du er nå. :)

Her er jeg uenig med deg, jeg synes ikke det er noe rart i dette. Villakulla har skrevet på dol i svært mange år, og da særlig når livet har vært ekstra vanskelig. Jeg synes det er bra at hun søker kontakt når ting er kritisk. (Men som jeg skrev for noen dager siden, så mente jeg at måten akkurat disse innleggene var skrevet på, ikke var ok. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også kom tilbake for å si unnskyld og be om tilgivelse til alle impliserte. Det meste onde kommer ut til slutt tror jeg og man  skal ikke la tingene sine gå ut over andre og helt uskyldige. Vi vanlige smittes av politikerene tror jeg som tilsynelatende bare turer fram som de vil. Så veldig friske er kanskje ikke flere av oss heller i øyeblikket iallefall. Alt er ikke bare å kanskje bli sykemeldt heller som du kanskje da er blitt?

Anonymkode: 0a695...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan så lett ta alt som hender for personlig opp tror jeg uten at jeg er noen ekspert. Alt har så ofte med ressurser å gjøre tror jeg.

Anonymkode: 0a695...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det handler mer om personlighet enn om man er på fylla eller syk. Jeg har både vært på fylla og alvorlig syk uten at jeg har gjort noe som går utover andre.

Anonymkode: f156b...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, villakulla skrev:

Hvis det er min tråd,for den er borte nå,så var det absolutt ikke narr  fra min side. Jeg var/er i en skikkelig krise og er nå innlagt. Beklager hvis jeg fornærmet noen😥

Til info var det ikke din tråd som ble borte i dette tilfellet, den forsvant pga beskrivelser i innlegget vi fjernet av hensyn til deg og andre brukere mtp reaksjoner.

Når det gjelder tråden derimot ble den borte da den hovedsakelig bestod av drittslenging, personangrep og beskyldninger over at noen var den og den brukeren. Vi har riktignok får regler på dette forumet, og jeg prøver så godt jeg kan å ikke innføre flere, men sånne tråder tjener ingen på å ha her inne! Riktignok er det god variasjon på trådene her inne, og det skal det fortsatt være lov til, men man kan også oppføre seg som folk, og greier man ikke det burde man kanskje telle til 10 eller 100 før man velger å poste slike innlegg og tråder.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det handler mer om personlighet enn om man er på fylla eller syk. Jeg har både vært på fylla og alvorlig syk uten at jeg har gjort noe som går utover andre.

Anonymkode: f156b...a6d

Jeg også. 

Anonymkode: 9a026...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen få (de med kjente navn) blir hegnet om,samme hva. Alle andre kan de bare kappe hodet av. :(

Anonymkode: 9a026...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror det handler mer om personlighet enn om man er på fylla eller syk. Jeg har både vært på fylla og alvorlig syk uten at jeg har gjort noe som går utover andre.

Anonymkode: f156b...a6d

Fo det finnes jo bare én sykdom og du har satt standarden for hvor full man kan bli og hvordan man skal reagere på alkohol. Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...