Gå til innhold

Jeg skulle få svar innen fredag, ble lovet å få svar 3 ganger, men ingenting!


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Hvordan skal jeg forholde meg til helsenorge når de ikke holder det de lover? Jeg hadde tatt eeg hos nevrologen pga mine syner, og svaret fra nevrologen jeg var hos uka etterpå, viste at eegen var helt ok. Men han skulle sjekke opp med en kolega om jeg fikk komme til bergen til telemetri i flerdøgn, og det ga han meg i hånda på at han skullegi meg svaret på innen fredag forrige uke. Ingenting kom. Jeg ringte sylehuset og snakket med nevropoliklinikken. Hun sa de skulle gi meg svaret samme dag jeg ringte på helsenorge. No, ingenting ble gjort. Jeg ringte dagen eterpå og hun sa at de skulle sjekke opp i det og ringe meg. Ingen ringte. Hvordan kan jeg tro på det folk sier når tilogmed helsevesenet lyger til meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på GU i sommer, og der fant de noe på ultralyden som de skulle sjekke opp. Jeg skulle få ny time en mnd etter, og jeg venter fortsatt, et halvt år etter... 

Anonymkode: 201b5...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Hvordan skal jeg forholde meg til helsenorge når de ikke holder det de lover? Jeg hadde tatt eeg hos nevrologen pga mine syner, og svaret fra nevrologen jeg var hos uka etterpå, viste at eegen var helt ok. Men han skulle sjekke opp med en kolega om jeg fikk komme til bergen til telemetri i flerdøgn, og det ga han meg i hånda på at han skullegi meg svaret på innen fredag forrige uke. Ingenting kom. Jeg ringte sylehuset og snakket med nevropoliklinikken. Hun sa de skulle gi meg svaret samme dag jeg ringte på helsenorge. No, ingenting ble gjort. Jeg ringte dagen eterpå og hun sa at de skulle sjekke opp i det og ringe meg. Ingen ringte. Hvordan kan jeg tro på det folk sier når tilogmed helsevesenet lyger til meg? 

Sånn er det for alle. Du må bare purre og mase.

Anonymkode: 351de...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sånn er det for alle. Du må bare purre og mase.

Anonymkode: 351de...169

Jeg purret 2 ganger og de lovet og de "løyg". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

Jeg purret 2 ganger og de lovet og de "løyg". 

De bare surrer og roter.

Anonymkode: 351de...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på GU i sommer, og der fant de noe på ultralyden som de skulle sjekke opp. Jeg skulle få ny time en mnd etter, og jeg venter fortsatt, et halvt år etter... 

Anonymkode: 201b5...2db

Helsenorge sykehus og leger burde skjerpes når det gjelder det å love ting og å holde det de lover. Og på det å gi beskjed om timen blir avlyst før man møter opp til timen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De bare surrer og roter.

Anonymkode: 351de...169

Ja, og nevrologisk på Haukeland kan sitt fag i å surre og somle svært godt.

Anonymkode: 27a6a...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på GU i sommer, og der fant de noe på ultralyden som de skulle sjekke opp. Jeg skulle få ny time en mnd etter, og jeg venter fortsatt, et halvt år etter... 

Anonymkode: 201b5...2db

Glipper kan skje, dette må du selvfølgelig følge opp selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...