Gå til innhold

Er du en av dem som liker å sitte på forums om natten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja . Hvorfor? Fordi jeg er deprimert og selv om jeg er trett er det ikke lett å få sove 

Anonymkode: 97b24...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edgar den kule

Ikke til vanlig, men siden det er helg og alle vennene mine er døde eller er ute og fester, så har jeg ikke så mye å finne på. Men må ta på meg likskjorten nå og gre sideskillen sånn at jeg blir pen til byrået kommer og henter meg i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Edgar den kule skrev:

Ikke til vanlig, men siden det er helg og alle vennene mine er døde eller er ute og fester, så har jeg ikke så mye å finne på. Men må ta på meg likskjorten nå og gre sideskillen sånn at jeg blir pen til byrået kommer og henter meg i morgen. 

Godt humør.

Anonymkode: a3c98...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre. Jeg vegrer meg ofte for å sove pga. mareritt, men jobber med teknikk med "safe place" sammen med psykologen slik at det skal bli tryggere å sovne. Det er ikke lett når sengen og sovesituasjon føles utrygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du en av dem som liker å sitte på forums om natten?

Anonymkode: a3c98...100

Nei, jeg sover om natten jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt forskjellig akkurat som vi nok er litt forskjellige alle sammen. Enkelte ganger føler jeg meg tryggest og sover best om dagen og da faller nattesøvnen naturlig nok vanskeligere. Været har mye å si synes jeg og om jeg har vært ærend ute i frisk luft. Rundt her er det mange spesielt godt voksne kvinner som har slike gå- grupper nesten daglig hvor de samtaler om smått og stort i sitt hjem miljø. De har et helt annet tempo og helse enn jeg selv så liknende hadde ikke vært aktuelt for meg selv men da dette er mye uføretrygdede så er det bare imponerende tiltak. Livskvalitet betyr så mye for oss alle.

Men for å svare på ditt spørsmål mer direkte. Jeg tror ikke at jeg er noen " storkunde på forum". Natt eller dag. Aller minst på natten. Men forstår at ting kan " toppe seg" på natten for mange spesielt med depresjoner som jeg tror mange i vår tid sliter med eller " betøres" av. Mange mister jo også jobben i disse dager og det er noe dom kan  sette" tankekjør" igang  på den mest psykisk sterke vet jeg også av egen opplevelse.

Vil gjerne få tillegge at jeg synes det er uvurderlig at " noe er oppe på natten". Digital tilgang har jo også den store fordel at det brer ikke virusmitte jeg tenker på Coronnaen.

Man tenker nok på så mye i dag. Jeg ville til eksempel abonnert på papiravis dersom ikke det var så mye merarbeid med utsendelse og at vi skal prøve å unngå papirbruk mener myndighetene. På den annen side er jeg ikke så flink til det digitale. Dermed kjøper jeg bare avis i løs salg av og til.

Jegg mener kostnader betyr jo også mye ved ting ofte. Vi har ikke alle råd til det samme.

Anonymkode: 08832...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne få tillegge at jeg ser flere og flere forum som har natte og helgestengt men det synes jeg er en trist konklusjon og trend. Det er ikke bare å sette et punktum for alt. Alt er ikke bare. Folk blir syke på natten også.

Anonymkode: 08832...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...