Gå til innhold

Kan man prompe uten å vite det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er noe jeg har lurt på om jeg gjør i mange år. Det gjør meg veldig anspent og nervøs. Jeg har et litt anstrengt forhold til promp i utgangspunktet, og slipper meg ikke foran andre. Som jeg vet om ihvertfall. Grunnen til at jeg lurer på om det skjer, er at jeg har opplevd mange ganger opp gjennom årene at andre synes det lukter mens jeg ikke merker noe. Ofte kjennes det ikke ut som jeg har noe luft i magen når dette skjer, og så lurer jeg på om det er fordi den slipper ut uten at jeg merker det. Jeg er veldig bevisst på folks mimikk i sosiale sammenhenger, om det ser ut som de synes det lukter vondt. Eller om de sier det er tett luft i rommet og vil åpne et vindu. Osv. Dette er utrolig plagsomt. Og ikke minst flaut hvis det er tilfelle! Jeg klarer ikke å ta det opp med fastlegen heller, feiger ut hver gang. Kan dette være reelt, eller har jeg laget problemet i mitt eget hode? 

Anonymkode: cd262...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe jeg har lurt på om jeg gjør i mange år. Det gjør meg veldig anspent og nervøs. Jeg har et litt anstrengt forhold til promp i utgangspunktet, og slipper meg ikke foran andre. Som jeg vet om ihvertfall. Grunnen til at jeg lurer på om det skjer, er at jeg har opplevd mange ganger opp gjennom årene at andre synes det lukter mens jeg ikke merker noe. Ofte kjennes det ikke ut som jeg har noe luft i magen når dette skjer, og så lurer jeg på om det er fordi den slipper ut uten at jeg merker det. Jeg er veldig bevisst på folks mimikk i sosiale sammenhenger, om det ser ut som de synes det lukter vondt. Eller om de sier det er tett luft i rommet og vil åpne et vindu. Osv. Dette er utrolig plagsomt. Og ikke minst flaut hvis det er tilfelle! Jeg klarer ikke å ta det opp med fastlegen heller, feiger ut hver gang. Kan dette være reelt, eller har jeg laget problemet i mitt eget hode? 

Anonymkode: cd262...be0

Det er nok et problem du har laget i ditt eget hode. :) Når man fiser om dagen så merker man det, man kan også fise i søvne, men det merke kanskje ikke så mange andre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er nok et problem du har laget i ditt eget hode. :) Når man fiser om dagen så merker man det, man kan også fise i søvne, men det merke kanskje ikke så mange andre da.

Åh, håper det! 

Anonymkode: cd262...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Du merker det om du fiser i våken tilstand. Ettersom du er s engstelig for å fjerte er det nok enda mer sannsynlig du ville merket det.

Anonymkode: e452c...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...