Gå til innhold

Undertøy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye undertøy trenger en å ha, og når kaster dere undertøyet?

Jeg ser at mange av mine truser er blitt utvaskede og grå i fargen, men jeg bruker dem fortsatt.

Anonymkode: 8836f...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke akkurat hvor mye undertøy jeg har, noen er finere enn de andre. De som er mindre fine er de som er mest behagelige, de jeg bruker ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altfor lite undertøy,  så jeg burde absolutt fått  kjøpt meg mer. Har forresten alt for lite av det meste, men jeg synes det er vanskelig å finne noe som jeg både liker og som også passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye undertøy trenger en å ha, og når kaster dere undertøyet?

Jeg ser at mange av mine truser er blitt utvaskede og grå i fargen, men jeg bruker dem fortsatt.

Anonymkode: 8836f...731

Har sikkert 20-30 truser. Har noen favoritter jeg gjerne kjøper flere av, spesielt om det er salg. Kastes når de blir slappe, hullete eller får flekker som ikke går av i vask. Hvite truser kan kastes om de har blitt grå og slaskete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye undertøy trenger en å ha, og når kaster dere undertøyet?

Jeg ser at mange av mine truser er blitt utvaskede og grå i fargen, men jeg bruker dem fortsatt.

Anonymkode: 8836f...731

når våryrheten tar deg kan det jo være fint å ha noen litt mer fargerike å bytte på :) 

Anonymkode: f05fc...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

når våryrheten tar deg kan det jo være fint å ha noen litt mer fargerike å bytte på :) 

Anonymkode: f05fc...bd3

Jeg har kun hvite og svarte, både bh og truser😁

Anonymkode: 8836f...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kun hvite og svarte, både bh og truser😁

Anonymkode: 8836f...731

på tide med litt farger!

Anonymkode: f05fc...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...