Gå til innhold

vært inne på journalen 1 og en halv uke etter utskrivelsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Glitter skrev:

Ja sånn sett. Ja der må jeg innrømme at jeg flere ganger har spurt min behandler, men det er fordi jeg har sett at en psykiater på en helt annen avdeling har vært inne i journalen, men da ikke nødvendigvis åpnet dokumenter. Da har vi funnet en logisk forklaring som at vedkommende kanskje hadde bakvakt den helgen jeg ble lagt inn. Men jeg ser jo også at omtrent alle de ansatte er inne og leser. De som ikke er i teamet mitt, ekstravakter, studenter etc. Jeg er usikker på hvor nødvendig det er at de leser ut over det de får høre i rapporten. Samtidig så bryr det meg egentlig ikke.

De ulike har ikke bare skrevet grunnlag for rapport, da? Da vil det vise i loggen at de har vært inne på din journal. Vanligvis har vel ikke alle ansatte tilgang til diverse vedlegg, hovedjournal etc. heller? Var i hvert fall sånn da jeg jobbet i psykiatrien for en del år tilbake. 

Anonymkode: f07ca...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De ulike har ikke bare skrevet grunnlag for rapport, da? Da vil det vise i loggen at de har vært inne på din journal. Vanligvis har vel ikke alle ansatte tilgang til diverse vedlegg, hovedjournal etc. heller? Var i hvert fall sånn da jeg jobbet i psykiatrien for en del år tilbake. 

Anonymkode: f07ca...929

Nei de har ikke vært kontakten min. De leser rapport fra det kontaktene mine har skrevet i hvert fall. Jeg vet vet ikke om de har lest det behandleren har skrevet, for det husker jeg ikke, men de er inne og leser stort sett hver vakt. 

 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Glitter skrev:

Nei de har ikke vært kontakten min. De leser rapport fra det kontaktene mine har skrevet i hvert fall. Jeg vet vet ikke om de har lest det behandleren har skrevet, for det husker jeg ikke, men de er inne og leser stort sett hver vakt. 

 

Er du innlagt? DPS?

Anonymkode: cbca7...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du innlagt? DPS?

Anonymkode: cbca7...2ed

Ja er innlagt. Skal hjem i morgen. Ikke DPS nei. Hvordan det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...