Gå til innhold

Når du trenger mannen din som mest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så behandler han deg som dritt :( 

Anonymkode: 87ad2...707

Hver gang når, den gang da. Du mener kanskje at da du trengte mannen din som mest, så behandlet han deg som dritt? Eller skjer det hver gang du trenger ham som mest?

Anonymkode: ad248...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg godt hvordan er, så du må gjerne fortelle hva som har skjedd. 

Det var ikke noen støtte å få hos min eks. Kun en kald skulder og psykisk mishandling. Aldri forståelse for at noe var vanskelig. Bare masse kritikk, drittslenging og aggressivitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere vil sikkert bare mene at jeg overdrev. Så jeg orker ikke fortelle. 

Anonymkode: 87ad2...707

jeg skjønner ikke poenget med å skrive her da, om du ikke vil ha noen tilbakemelding?

Anonymkode: 6132a...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med å ha en mann? I alle fall sånn stakar meg, må ha en mann som støtter meg, patetisk. 

Anonymkode: 04d8d...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med å ha en mann? I alle fall sånn stakar meg, må ha en mann som støtter meg, patetisk. 

Anonymkode: 04d8d...491

Jeg tror de fleste hadde trengt litt støtte i den situasjonen jeg var i i går. Har aldri ment det er synd på meg, jeg trengte noen å stå sammen med.

Anonymkode: 87ad2...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...