Gå til innhold

Dols søkemotor


Gjest Fastnick

Anbefalte innlegg

Gjest Fastnick

Når jeg prøver å søke etter ting, så opplever jeg ofte at det ikke går. Får da bare beskjed om at det er "Error" etter noen sekunders "søk".  Er det vanlig for denne søkefunksjonen, eller er det mest sannsynlig mobilen min det er noe galt med? Har ikke greie på sånt, derfor jeg spør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk istedenfor Googles søkemotor og skriv først site:forum.doktoronline.no (uten mellomrom mellom kolonet) og deretter det du vil søke etter adskilt med et mellomrom etter .no. Da foretar Google søket kun på DOL :) Jeg selv har brukt det flere ganger når jeg leter etter innlegg her på forumet.

F.eks.: site:forum.doktoronline.no julegardiner

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjort som Eva Sofie skriver over her. Dessverre er det mye tull med søkemotoren på de fleste forum som bruker den samme programvaren som vår, men jeg mener å huske det er en feil med programvaren og dermed lite vi får gjort.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...