Gå til innhold

Hvor lett er det å bli banna fra forumet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lett er det å bli banna fra forumet? Kjenner dere noen sam har blitt banna?

Anonymkode: 929f0...c2a

Hørt rykter om det.

Anonymkode: 88d79...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

𝕷𝖚𝖈𝖎𝖋𝖊𝖗
Akkurat nå, 𝕷𝖚𝖈𝖎𝖋𝖊𝖗 skrev:

Rykter? Virker mysterious

 

Og jeg liker mysterier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, 𝕷𝖚𝖈𝖎𝖋𝖊𝖗 skrev:

Rykter? Virker mysterious

 

Hørt rykter om folk som ble banna hele tiden og måtte lure seg inn med VPN. Til slutt ga admin opp å banne.

Anonymkode: 88d79...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

𝕷𝖚𝖈𝖎𝖋𝖊𝖗
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hørt rykter om folk som ble banna hele tiden og måtte lure seg inn med VPN. Til slutt ga admin opp å banne.

Anonymkode: 88d79...bae

IP Ban? Det blir vel litt kjipt når folk har brukere på skolenettverk og sånt, da er det jo flere med same IP-addresse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt på om den brukeren som var her med flere nick og som hadde en voldsom ordflom, som ofte var usammenhengende og stereotypisk, er bannet, eller om vedkommende ga seg selv. Typisk kunne en tråd inneholde 5-15 poster fra han eller henne.

Anonymkode: 53a09...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lurt på om den brukeren som var her med flere nick og som hadde en voldsom ordflom, som ofte var usammenhengende og stereotypisk, er bannet, eller om vedkommende ga seg selv. Typisk kunne en tråd inneholde 5-15 poster fra han eller henne.

Anonymkode: 53a09...7e3

Vedkommende har trolig selv bedt om at konto ble deaktivert. Det har i hvert fall skjedd en del ganger tidligere. Selv om det i blant kunne bli litt mye fra den kanten, opplever jeg at DOL er et raust nettsted, hvor også vedkommende er velkommen. Det er også et poeng at det er sykdom, ikke bevisst trolling som ligger til grunn for uttrykksmåten.

Den senere tids spydigheter, som i blant grenser til ondskap fra en eller flere anonyme brukere, synes jeg derimot er en trist utvikling av forumet. Det hadde vært fint om admin kunne sett nærmere på kommentarer som blir rapportert, og vurdert utestengelse av de(n) som driver med gjentatt, skikkelig ufin oppførsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mari- skrev:

Vedkommende har trolig selv bedt om at konto ble deaktivert. Det har i hvert fall skjedd en del ganger tidligere. Selv om det i blant kunne bli litt mye fra den kanten, opplever jeg at DOL er et raust nettsted, hvor også vedkommende er velkommen. Det er også et poeng at det er sykdom, ikke bevisst trolling som ligger til grunn for uttrykksmåten.

Den senere tids spydigheter, som i blant grenser til ondskap fra en eller flere anonyme brukere, synes jeg derimot er en trist utvikling av forumet. Det hadde vært fint om admin kunne sett nærmere på kommentarer som blir rapportert, og vurdert utestengelse av de(n) som driver med gjentatt, skikkelig ufin oppførsel. 

Uten at jeg har bevis tror jeg det er en med asperger som driver på sånn. Fremviser total mangel på empati. 

Anonymkode: 7c88c...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uten at jeg har bevis tror jeg det er en med asperger som driver på sånn. Fremviser total mangel på empati. 

Anonymkode: 7c88c...d7c

Jeg tror det er en med narsissistisk pf som kjeder seg. 

Anonymkode: 02e4c...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uten at jeg har bevis tror jeg det er en med asperger som driver på sånn. Fremviser total mangel på empati. 

Anonymkode: 7c88c...d7c

Tror jeg ikke. Er nok en med EUPF.

Anonymkode: 88d79...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 26.2.2020 den 22.45, AnonymBruker skrev:

Asperger, EUPF og narsissistisk pf er blitt nevnt. Hva tror @kupton?

Anonymkode: 7c88c...d7c

Jeg er ikke kupton, men jeg tror at enkelte mennesker liker å krisemaksimere, dramatisere og sykeliggjøre andre. 

Anonymkode: a8178...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...