Gå til innhold

Nøtt/gåte: Hva feiler det henne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet om en dame på snart 70 som er veldig innbilsk. Hun er svært overvektig og ikke spesielt pen. Hun var pen og flott da hun var yngre. 

Nå har hun en sykdom som må følges opp hyppig på sykt. Nå har hun fått gir seg at legene der liker henne veldig godt, nærmest på en amorøs måte. Hun forteller at de flørter med henne, klyper henne på låret, blunker, osv. Hvis hun tilfeldigvis møter en av legene hun har hatt med å gjøre for din sykdom tidligere i korridoren på sykehuset, så er det planlagt fra legens side fordi han vil se henne. 

På privaten er det sånn at ektefellene til vennepar er forelsket i henne. I følge henne så vil de mye heller ha henne enn sin egen kone. For det merker hun på dem, sier hun.

Hun har også en veldig tendens til å mene at hun er spesielt snill og god og at generelt alle liker henne, av begge kjønn. Men samtidig er hun veldig paranoid og tror at alle er ute etter å gjøre livet surt for henne.

Hun er svært manipulerende, utspekulert, slu, sleip og slem. Hun setter familiemedlemmer opp mot hverandre, spiller i kulissene og drar i tråder for å få det slik hun vil. Hun blir underholdt av drama mellom familiemedlemmer som hun er mesterhjernen bak. Hun er oppfarende, sårer andre, juger mye, tillegger andre onde hensikter, og er i det hele tatt veldig vanskelig å omgås. Jeg er alltid anspent og engstelig rundt henne for jeg vet aldri når det "smeller". 

Hva feiler det henne?

 

Anonymkode: 18587...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har vært diagnostisert psykotisk tidligere ja, men er ikke dement. Hun oppfyller rett og slett ALLE kravene for paranoid pf, men jeg lurer litt på om hun har paranoid schizofreni. Jeg tror også at hun har en blanding av narsissisme og og eupf. Om ikke begge deler. 

Anonymkode: 18587...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, kupton skrev:

Noe av dette er som ved erotisk paranoia.

Ja, paranoia er i alle fall den store fellesnevneren tror jeg. 

Anonymkode: 18587...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet om en dame på snart 70 som er veldig innbilsk. Hun er svært overvektig og ikke spesielt pen. Hun var pen og flott da hun var yngre. 

Nå har hun en sykdom som må følges opp hyppig på sykt. Nå har hun fått gir seg at legene der liker henne veldig godt, nærmest på en amorøs måte. Hun forteller at de flørter med henne, klyper henne på låret, blunker, osv. Hvis hun tilfeldigvis møter en av legene hun har hatt med å gjøre for din sykdom tidligere i korridoren på sykehuset, så er det planlagt fra legens side fordi han vil se henne. 

På privaten er det sånn at ektefellene til vennepar er forelsket i henne. I følge henne så vil de mye heller ha henne enn sin egen kone. For det merker hun på dem, sier hun.

Hun har også en veldig tendens til å mene at hun er spesielt snill og god og at generelt alle liker henne, av begge kjønn. Men samtidig er hun veldig paranoid og tror at alle er ute etter å gjøre livet surt for henne.

Hun er svært manipulerende, utspekulert, slu, sleip og slem. Hun setter familiemedlemmer opp mot hverandre, spiller i kulissene og drar i tråder for å få det slik hun vil. Hun blir underholdt av drama mellom familiemedlemmer som hun er mesterhjernen bak. Hun er oppfarende, sårer andre, juger mye, tillegger andre onde hensikter, og er i det hele tatt veldig vanskelig å omgås. Jeg er alltid anspent og engstelig rundt henne for jeg vet aldri når det "smeller". 

Hva feiler det henne?

 

Anonymkode: 18587...8f3

Har hun alltid vært slik?

Anonymkode: 001da...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2020 den 17.47, AnonymBruker skrev:

Vet om en dame på snart 70 som er veldig innbilsk. Hun er svært overvektig og ikke spesielt pen. Hun var pen og flott da hun var yngre. 

Nå har hun en sykdom som må følges opp hyppig på sykt. Nå har hun fått gir seg at legene der liker henne veldig godt, nærmest på en amorøs måte. Hun forteller at de flørter med henne, klyper henne på låret, blunker, osv. Hvis hun tilfeldigvis møter en av legene hun har hatt med å gjøre for din sykdom tidligere i korridoren på sykehuset, så er det planlagt fra legens side fordi han vil se henne. 

På privaten er det sånn at ektefellene til vennepar er forelsket i henne. I følge henne så vil de mye heller ha henne enn sin egen kone. For det merker hun på dem, sier hun.

Hun har også en veldig tendens til å mene at hun er spesielt snill og god og at generelt alle liker henne, av begge kjønn. Men samtidig er hun veldig paranoid og tror at alle er ute etter å gjøre livet surt for henne.

Hun er svært manipulerende, utspekulert, slu, sleip og slem. Hun setter familiemedlemmer opp mot hverandre, spiller i kulissene og drar i tråder for å få det slik hun vil. Hun blir underholdt av drama mellom familiemedlemmer som hun er mesterhjernen bak. Hun er oppfarende, sårer andre, juger mye, tillegger andre onde hensikter, og er i det hele tatt veldig vanskelig å omgås. Jeg er alltid anspent og engstelig rundt henne for jeg vet aldri når det "smeller". 

Hva feiler det henne?

 

Anonymkode: 18587...8f3

Vi kjenner alle ei slik ei. Intet nytt under solen når det kommer til visse kvinnfolk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...