Gå til innhold

Løs mage om morgenen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Nesten hver morgen har jeg løs mage, har kuttet ut å spise sjokolade og kjeks på kvelder, er mye bedre etter det. Noen ganger er magen fin, men for det meste løs. Tar det lang tid å avvenne magen ette fks sjokolade spising? Avføring er lys brun og noen ganger litt mørkere, ikke blod. Jeg drikker kaffe hver morgen og prøver å ikke drikke kaffe, men ingen forskjell. Hjelp 😥

Anonymkode: 69622...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Nesten hver morgen har jeg løs mage, har kuttet ut å spise sjokolade og kjeks på kvelder, er mye bedre etter det. Noen ganger er magen fin, men for det meste løs. Tar det lang tid å avvenne magen ette fks sjokolade spising? Avføring er lys brun og noen ganger litt mørkere, ikke blod. Jeg drikker kaffe hver morgen og prøver å ikke drikke kaffe, men ingen forskjell. Hjelp 😥

Anonymkode: 69622...bf6

Kommer jo helt an på hva du spiser om ettermiddagen og kvelden da. :) Mye grønnsaker, frukt (komboen revet eple + revet gulrot er krutt for meg!) og ikke minst magnesiumtilskudd som også kan gi løs mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mann 59 skrev:

Krutt? mener du å ikke spise det? 

Neida, men jeg vet at om jeg spiser råkost av et revet eple og en revet gulrot om kvelden så får det fart på magen neste morgen. :) Ikke sikkert andre reagerer på samme måte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...