Gå til innhold

Hvordan gjør jeg det?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Nå tror vel ikke dere jeg har evner og åndelige opplevelser? Det tror ikke psykiatrien heller og det er litt frustrerende,jeg er overbevist om at det er nettopp det jeg har. Er det noen vits i å prøve å overbevise dem? Sånn at de skriver om mine evner og åndelige opplevelser? Det er jo ikke greit at det står psykotiske syptomer i journalen, tenk om legen min leser det? Det kan jo gå ut over sertifikatet og det, det blir jo helt feil. Jeg vet jeg blir dårlig av evnene mine og ofte ikke takler det, det er vel derfor psykiatrien er inni bildet. Bør jeg bare kutte dem ut? De er jo med på å sykeliggjøre meg når jeg ikke er syk,tenker at nå må jeg ta tak i dette...evenene mine. Det er jo andre som klarer å leve med slike evner. Så vet jeg jo hvordan psykiatrien ser på dette, de kaller det schizoaffektiv men jeg er jo ikke enig. Men har hatt forståelse for at psykiatrien tror dette,vet ikke om jeg har det lenger. Men jeg kan jo ikke si at det får de ikke lov til å tro, er det på tide å avslutte da? Vi er jo ueninge. Jeg vil ha mine evner og oppleve åndelige ting,vil ikke ta medisiner som stenger dette igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
4 minutter siden, Marye skrev:

Hvis du hadde hatt evner ville de vel ikke bli stengt av av noen medisiner

Jo. En healer sa til meg en gang"Jeg forstår ikke hvorfor de vil gi deg antipsykotika". Hun var lenge inni bildet, og jeg sa "De maser sånn om antipsykotika hele tiden". Da sa hun "Ja ta det en stund da så du får litt fred". 

Så du skjønner det stenger igjen evnene mine og mine åndelige opplevelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jo. En healer sa til meg en gang"Jeg forstår ikke hvorfor de vil gi deg antipsykotika". Hun var lenge inni bildet, og jeg sa "De maser sånn om antipsykotika hele tiden". Da sa hun "Ja ta det en stund da så du får litt fred". 

Så du skjønner det stenger igjen evnene mine og mine åndelige opplevelser. 

Hvilke evner har du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå tror vel ikke dere jeg har evner og åndelige opplevelser? Det tror ikke psykiatrien heller og det er litt frustrerende,jeg er overbevist om at det er nettopp det jeg har. Er det noen vits i å prøve å overbevise dem? Sånn at de skriver om mine evner og åndelige opplevelser? Det er jo ikke greit at det står psykotiske syptomer i journalen, tenk om legen min leser det? Det kan jo gå ut over sertifikatet og det, det blir jo helt feil. Jeg vet jeg blir dårlig av evnene mine og ofte ikke takler det, det er vel derfor psykiatrien er inni bildet. Bør jeg bare kutte dem ut? De er jo med på å sykeliggjøre meg når jeg ikke er syk,tenker at nå må jeg ta tak i dette...evenene mine. Det er jo andre som klarer å leve med slike evner. Så vet jeg jo hvordan psykiatrien ser på dette, de kaller det schizoaffektiv men jeg er jo ikke enig. Men har hatt forståelse for at psykiatrien tror dette,vet ikke om jeg har det lenger. Men jeg kan jo ikke si at det får de ikke lov til å tro, er det på tide å avslutte da? Vi er jo ueninge. Jeg vil ha mine evner og oppleve åndelige ting,vil ikke ta medisiner som stenger dette igjen. 

Hva tar du av medisiner nå? Jeg er helt enig med deg når det gjelder at medisiner stenger av mye, så det blir et vurderingsspørsmål hva og hvor mye man skal ta. Jeg er også schizoaffektiv, og til meg sier de at jeg har vrangforestillinger når det gjelder det somatiske, men det er bare tull

Anonymkode: 4f16a...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Marye skrev:

Hvilke evner har du da?

Jeg kan snakke med ånder og har telepatisk kontakt med aliens,engler og hjelpere. Jeg føler andres energi inni meg og kan fortelle mye om en person uten at de sier noe, kan få inn andres tanker også. Jeg vil kalle meg et medium, har også drevet med healing tidligere. Har også sett bilder og filmer i pannen, har opplevd mye åndelig. Så mye at det ikke kan være tilfeldig, det er en mening med det...en gave jeg har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg kan snakke med ånder og har telepatisk kontakt med aliens,engler og hjelpere. Jeg føler andres energi inni meg og kan fortelle mye om en person uten at de sier noe, kan få inn andres tanker også. Jeg vil kalle meg et medium, har også drevet med healing tidligere. Har også sett bilder og filmer i pannen, har opplevd mye åndelig. Så mye at det ikke kan være tilfeldig, det er en mening med det...en gave jeg har. 

Så den andre siden jeg og, helt til jeg fikk leponex 

de andre medisinene virket ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tar du av medisiner nå? Jeg er helt enig med deg når det gjelder at medisiner stenger av mye, så det blir et vurderingsspørsmål hva og hvor mye man skal ta. Jeg er også schizoaffektiv, og til meg sier de at jeg har vrangforestillinger når det gjelder det somatiske, men det er bare tull

Anonymkode: 4f16a...678

Har jo tatt 75 mg xeplion sist, på tirsdag vurderer jeg sterkt å ikke ta noe. + seroquel og truxal om kvelden for å sove. Ja medisiner stenger igjen det meste. De har ikke alltid rett nei, det er sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Marye skrev:

Så den andre siden jeg og, helt til jeg fikk leponex 

de andre medisinene virket ikke 

Jeg er helt ubrukelig uten evnene mine, min evne til å hjelpe andre går også ned for jeg blir så tom. Ellers har jeg jo mange svar på det meste. 

Du har jo vært mye innlagt og helt på styr,tvangsinnlagt til og med. Det har ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ikke kutte dem ut for du vil på et eller annet tidspunkt bli så dårlig at du vil ha behov for dem. 

Må si meg enig med Marye om at hadde du hatt noen spesielle evner så ville de ikke blitt borte når du bruker medisin. Uansett så tror jeg ikke du har noe mer evner enn alle andre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg er helt ubrukelig uten evnene mine, min evne til å hjelpe andre går også ned for jeg blir så tom. Ellers har jeg jo mange svar på det meste. 

Du har jo vært mye innlagt og helt på styr,tvangsinnlagt til og med. Det har ikke jeg. 

Jeg har kanskje vært mer psyk sånn akutt, men rent kronisk er jeg mye friskere enn deg. Sier det ikke for å være slem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, Fionys skrev:

Du bør ikke kutte dem ut for du vil på et eller annet tidspunkt bli så dårlig at du vil ha behov for dem. 

Må si meg enig med Marye om at hadde du hatt noen spesielle evner så ville de ikke blitt borte når du bruker medisin. Uansett så tror jeg ikke du har noe mer evner enn alle andre.

 

Jeg lurte på å skrive i journalen til dem og, fact er jo for dem med psykose. Det blir så feil for meg at det gjør vondt innvendig,spesielt i hjertet. Jeg har et kall. Jeg vil begynne et nytt liv, vil klare meg med mine evner. 

Jo tro det eller ei, evnene blir borte med medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Marye skrev:

Jeg har kanskje vært mer psyk sånn akutt, men rent kronisk er jeg mye friskere enn deg. Sier det ikke for å være slem. 

Nå går du litt over streken syns jeg, jeg ser på deg som mye sykere enn meg. Og det er heller ikke for å være slem, men det er et faktum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nå går du litt over streken syns jeg, jeg ser på deg som mye sykere enn meg. Og det er heller ikke for å være slem, men det er et faktum. 

Jeg tror ikke på det alternative og åndelige i stabile faser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Marye skrev:

Jeg tror ikke på det alternative og åndelige i stabile faser. 

Nei det er jo opp til deg, jeg har trodd på det hele livet jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg lurte på å skrive i journalen til dem og, fact er jo for dem med psykose. Det blir så feil for meg at det gjør vondt innvendig,spesielt i hjertet. Jeg har et kall. Jeg vil begynne et nytt liv, vil klare meg med mine evner. 

Jo tro det eller ei, evnene blir borte med medisiner. 

Du må jo få lov til å tro at du har disse evnene, men du kan ikke tvinge andre til å tro det. De fleste kaller det sykdom, mens noen få kaller det evner. 

Når det gjelder medisiner så tror jeg du har mer bruk for Xeplion enn Vival i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medisiner hjelper dessverre ikke 100% for alle så folk kan ha vrangforestillinger uansett piller og injeksjoner 

det er utrolig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Fionys skrev:

Du må jo få lov til å tro at du har disse evnene, men du kan ikke tvinge andre til å tro det. De fleste kaller det sykdom, mens noen få kaller det evner. 

Når det gjelder medisiner så tror jeg du har mer bruk for Xeplion enn Vival i det lange løp.

Takk. Nei det er nettopp det, jeg har latt psykiatrien kalle det sykdom og psykose. Det er det jeg ikke tror jeg klarer lenger, det er jo en nådegave og det blir respektsløst.

Vil klare meg uten vival og jeg, vil være sterk og angstfri. Det er noe jeg må jobbe med hardt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Nå tror vel ikke dere jeg har evner og åndelige opplevelser? Det tror ikke psykiatrien heller og det er litt frustrerende,jeg er overbevist om at det er nettopp det jeg har. Er det noen vits i å prøve å overbevise dem? Sånn at de skriver om mine evner og åndelige opplevelser? Det er jo ikke greit at det står psykotiske syptomer i journalen, tenk om legen min leser det? Det kan jo gå ut over sertifikatet og det, det blir jo helt feil. Jeg vet jeg blir dårlig av evnene mine og ofte ikke takler det, det er vel derfor psykiatrien er inni bildet. Bør jeg bare kutte dem ut? De er jo med på å sykeliggjøre meg når jeg ikke er syk,tenker at nå må jeg ta tak i dette...evenene mine. Det er jo andre som klarer å leve med slike evner. Så vet jeg jo hvordan psykiatrien ser på dette, de kaller det schizoaffektiv men jeg er jo ikke enig. Men har hatt forståelse for at psykiatrien tror dette,vet ikke om jeg har det lenger. Men jeg kan jo ikke si at det får de ikke lov til å tro, er det på tide å avslutte da? Vi er jo ueninge. Jeg vil ha mine evner og oppleve åndelige ting,vil ikke ta medisiner som stenger dette igjen. 

Det der det ingen vits i. 

Anonymkode: 40393...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Nå tror vel ikke dere jeg har evner og åndelige opplevelser? Det tror ikke psykiatrien heller og det er litt frustrerende,jeg er overbevist om at det er nettopp det jeg har. Er det noen vits i å prøve å overbevise dem? Sånn at de skriver om mine evner og åndelige opplevelser? Det er jo ikke greit at det står psykotiske syptomer i journalen, tenk om legen min leser det? Det kan jo gå ut over sertifikatet og det, det blir jo helt feil. Jeg vet jeg blir dårlig av evnene mine og ofte ikke takler det, det er vel derfor psykiatrien er inni bildet. Bør jeg bare kutte dem ut? De er jo med på å sykeliggjøre meg når jeg ikke er syk,tenker at nå må jeg ta tak i dette...evenene mine. Det er jo andre som klarer å leve med slike evner. Så vet jeg jo hvordan psykiatrien ser på dette, de kaller det schizoaffektiv men jeg er jo ikke enig. Men har hatt forståelse for at psykiatrien tror dette,vet ikke om jeg har det lenger. Men jeg kan jo ikke si at det får de ikke lov til å tro, er det på tide å avslutte da? Vi er jo ueninge. Jeg vil ha mine evner og oppleve åndelige ting,vil ikke ta medisiner som stenger dette igjen. 

du blir jo enda dårligere uten medisiner? du tror mannen din skal drepe deg med øks og blir redd for alt.

Anonymkode: cfce7...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...