Gå til innhold

Hypoman nå,søvnen uteblir, jeg er redd


villakulla

Anbefalte innlegg

Jeg er redd nå,har ikke sovet på to døgn, jeg har gjort noe veldig dumt nå, har aldri prøvd dette før,men i natt tok jeg speed,i ett svakt øyeblikk ønsket jeg å prøve dette for. jeg var så utrolig trett.  Nå er jeg bare helt på tur og klarer ikke å sove eller slappe av,jeg har bare hjertebank og holder på å klikke for jeg er så trett . Men  søvnen uteblir og jeg er så redd. Hvordan skal jeg klare å lande liksom? Aldri mer skal jeg gjøre dette,jeg lot meg overtale til å prøve i ett svakt øyeblikk. Kan jeg nå ta seroquel eller blir det helt feil? Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg nå,og ja,jeg har lært at dette var veldig dumt av meg,jeg prøver bare å lande men vet ikke hvordan😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måler mitt  blodtrykk nå,det er 200 på 160, jeg prøver virkelig å slappe av, tenker det Roer seg hvis jeg får sove ,bare gi det litt tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 timer siden, villakulla skrev:

Jeg måler mitt  blodtrykk nå,det er 200 på 160, jeg prøver virkelig å slappe av, tenker det Roer seg hvis jeg får sove ,bare gi det litt tid

Oi. Tok du speed, det er ikke bra. Hvordan går det med deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, stjernestøv skrev:

Oi. Tok du speed, det er ikke bra. Hvordan går det med deg nå?

Ja jeg var så tåpelig, skjer aldri igjen. Har ikke sovet enda men er mye roligere nå 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 minutter siden, villakulla skrev:

Ja jeg var så tåpelig, skjer aldri igjen. Har ikke sovet enda men er mye roligere nå 😫

Nei det må du ikke finne på igjen, det var litt av et blodtrykk du hadde 😮 Håper du får sove til natta igjen da, håper du har noe du kan ta for å få sove. Ble bekymret for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det må du ikke finne på igjen, det var litt av et blodtrykk du hadde 😮 Håper du får sove til natta igjen da, håper du har noe du kan ta for å få sove. Ble bekymret for deg. 

Takk, er min egen skyld dette, aldri igjen 😫skal legge meg om ikke så lenge,er helt utkjørt nå,men prøver å holde igjen så jeg ikke våkner midt på natta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, villakulla skrev:

Takk, er min egen skyld dette, aldri igjen 😫skal legge meg om ikke så lenge,er helt utkjørt nå,men prøver å holde igjen så jeg ikke våkner midt på natta. 

Det er ikke alltid så greit å gjøre det rette, håper det går deg vel fremover ❤️ Og ta kontakt med behandler på mandag og fortell hva du gjorde,det er viktige ting å fortelle om siden det påvirker din psykiske helse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som bruker Seroquel eller Truxal for å lande fortere. Vent 2-3 timer til så det er nærmere natt så tar du det og du vil nok sovne. 

Jeg vil absolutt anbefale deg å ikke ta det igjen nei. :) Det høres ut som at du har overjustert litt også og da blir det mye mer ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...