Gå til innhold

Er det mulig å ikke ha noe fjes?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Hvordan er det mulig? Var noen som sa til meg en gang at jeg ikke hadde noe fjes når jeg var overvektig. Jeg må virkelig ned i vekt og skal ta det hardt fremover,er jo overvektig nå også og har ikke noe fjes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvordan er det mulig? Var noen som sa til meg en gang at jeg ikke hadde noe fjes når jeg var overvektig. Jeg må virkelig ned i vekt og skal ta det hardt fremover,er jo overvektig nå også og har ikke noe fjes? 

Du må ikke tro på alt folk sier. Som overvektig har man mindre tydelige konturer i ansiktet enn om man er normal- eller undervektig, men man har like mye ansikt. Og man har ofte færre rynker 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Xtra skrev:

Du må ikke tro på alt folk sier. Som overvektig har man mindre tydelige konturer i ansiktet enn om man er normal- eller undervektig, men man har like mye ansikt. Og man har ofte færre rynker 🙂 

Ok,det er vel det da at kinnbena osv ikke er like tydelige,jeg bare tenkte på ansiktsløs hørtes ikke bra ut. Rynker har jeg lite av, har sett på folk som trener mye og slanker seg at de får mer rynker. Men så tynn skal ikke jeg bli, målet nå er dongeri buksene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvordan er det mulig? Var noen som sa til meg en gang at jeg ikke hadde noe fjes når jeg var overvektig. Jeg må virkelig ned i vekt og skal ta det hardt fremover,er jo overvektig nå også og har ikke noe fjes? 

Klart du har fjes, kjære deg! :) Ikke la sånne dumme kommentarer ødelegge for deg. Ikke gidd å gruble over det en gang! 

Når jeg tenker på deg (uten å ha sett deg) så ser jeg for meg ei dame med et nydelig ansikt som viser godhet og snillhet. ❤️

Det er det indre som skaper et menneske, synes jeg, og ikke bare det ytre. Jeg tror derfor generelt sett at selv om en skulle være uheldig med sitt ytre, så kan det indre overstyre det sånn at man likevel kan være vakker! :)

Endret av Fastnick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Fastnick skrev:

Klart du har fjes, kjære deg! :) Ikke la sånne dumme kommentarer ødelegge for deg. Ikke gidd å gruble over det en gang! 

Når jeg tenker på deg (uten å ha sett deg) så ser jeg for meg ei dame med et nydelig ansikt som viser godhet og snillhet. ❤️

Det er det indre som skaper et menneske, synes jeg, og ikke nødvendigvis det ytre. Jeg tror derfor generelt sett at selv om en skulle være uheldig med sitt ytre, så kan det indre overstyre det sånn at man likevel kan være vakker! :)

Takk for det. Nei jeg tar innover meg alt som har med vekt å gjøre,men det er jo som xtra skriver at jeg har ihvertfall ikke rynker. Bollekinn hehe. Det var veldig snilt sagt av det det, tusen takk ❤️ 

Tror ihvertfall ikke jeg er vakker,laaaangt derifra. Men er enig med deg i at det er det indre som teller,man kan jo ha utstrålig :) Jeg har ikke vært så opptatt av det ytre de siste årene,men nå har jeg fått en trang til å være tynnere og se litt ok ut. Kanskje begynne å bruke sminke igjen, men først vil jeg gå ned endel kilo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstråling overgår estetisk skjønnhet etter min mening, og trumfer også antall kilo. 

Trivselsvekt kan likevel være noe å strebe mot, for å føle seg vel. Da kommer gjerne utstrålingen til sin fulle rett, og.

Å være slank er derimot ikke synonymt med å føle seg vel. Man har muligens ett problem mindre, men er ‘slank’ normalen, er ikke det noe man tenker over, etter min erfaring. 

 

Endret av Mari-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
5 minutter siden, Mari- skrev:

Utstråling overgår estetisk skjønnhet etter min mening, og trumfer også antall kilo. 

Trivselsvekt kan likevel være noe å strebe mot, for å føle seg vel. Da kommer gjerne utstrålingen til sin fulle rett, og.

Å være slank er derimot ikke synonymt med å føle seg vel. Man har muligens ett problem mindre, men er ‘slank’ normalen, er ikke det noe man tenker over, etter min erfaring. 

 

Ja utstråling har mye å si, jeg vil ikke være syltynn men bare nå min trivselsvekt sånn at dongeri buksene passer. Liker å gå i det. 

Men om jeg får det bedre vet jeg ikke, vi får se så jeg håper på det. Men tar selfies av meg selv for å se hvordan jeg ser ut, det er ille. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja utstråling har mye å si, jeg vil ikke være syltynn men bare nå min trivselsvekt sånn at dongeri buksene passer. Liker å gå i det. 

Men om jeg får det bedre vet jeg ikke, vi får se så jeg håper på det. Men tar selfies av meg selv for å se hvordan jeg ser ut, det er ille. 

Du er utvilsomt vakker på innsiden, i hvertfall, uavhengig av antall kilo!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mari- skrev:

Du er utvilsomt vakker på innsiden, i hvertfall, uavhengig av antall kilo!😊

Tusen takk for det ihvertfall ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...