Gå til innhold

røykhoste uten å ha røyket noengang


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg driver, siden i 2016 da jeg hadde min aller største infuensalignende forkjølelse jeg noengang har hatt, hvor jeg hostet til lungene mine sluttet å puste når jeg skulle sovne, sån at jeg måtte gispe etter luft og derfor ikke sov. etter dette, så har jeg gjevnlog hostet opp våthoste. verst om morgenen. som om jeg skulle ha røyket i 20 år.. og nå har det nylig i år, begynt med at jeg kjenner varm luft når jeg puster ut, og får sån våthoste når jeg ligger på rygg. jeg får utrolige hjerteurytmer når jeg ligger flatt på rygg, og da kommer våthosten også. så jeg må ligge med oppløftet overkropp for å få puste uten å få hjerteurytmer og slimhosten. ande med samme problem her, som kanskje har fått vite hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...