Gå til innhold

Det jævlige helsevesenet og om å være til fare for andre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg blir nektet å bli innlagt selv om jeg står i fare for å seriøst drepe noen og vet det selv. Slemme helsevesenet!

Anonymkode: 26195...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir nektet å bli innlagt selv om jeg står i fare for å seriøst drepe noen og vet det selv. Slemme helsevesenet!

Anonymkode: 26195...bec

å ta livet av noen betyr da ikke at du er psykisk syk. da er det bedre å kontakte politiet. det var jo litt rar konklusjon du kom med? 🙂 

Anonymkode: 42ca1...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg blir nektet å bli innlagt selv om jeg står i fare for å seriøst drepe noen og vet det selv. Slemme helsevesenet!

Anonymkode: 26195...bec

Hvis du dreper noen så havner du i fengselet. Eller hvis du er psykotisk så ender du opp på tvungen psykisk helsevern (og det er verre en fengsel, for å si det sånn).

Anonymkode: e459d...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Så du prøver alle pressmidler for å oppnå innleggelse? 

Anonymkode: 8496c...5b4

Ikke rart faktisk. Folk er helt desperate i disse korona-tidene.

Anonymkode: e459d...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart faktisk. Folk er helt desperate i disse korona-tidene.

Anonymkode: e459d...c3e

DEt er vel bedre å være hjemme i disse corona tider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du dreper noen så havner du i fengselet. Eller hvis du er psykotisk så ender du opp på tvungen psykisk helsevern (og det er verre en fengsel, for å si det sånn).

Anonymkode: e459d...c3e

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

å ta livet av noen betyr da ikke at du er psykisk syk. da er det bedre å kontakte politiet. det var jo litt rar konklusjon du kom med? 🙂 

Anonymkode: 42ca1...745

Ikke misforstå, jeg ønsker ikke å drepe noen. Men noen ganger har jeg blitt psykotisk og mistet helt kontrollen på hva jeg foretar meg, og da må helsevesenet ta ansvar!

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du prøver alle pressmidler for å oppnå innleggelse? 

Anonymkode: 8496c...5b4

Jeg har vært innlagt 2 ganger tidligere i hele mitt liv så du kan ta deg en bolle! 

Anonymkode: 26195...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir nektet å bli innlagt selv om jeg står i fare for å seriøst drepe noen og vet det selv. Slemme helsevesenet!

Anonymkode: 26195...bec

Noen grunn til at du lager og publiserer bevismateriale for påtalemyndigheten på DOL? 

Anonymkode: b9c7b...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen grunn til at du lager og publiserer bevismateriale for påtalemyndigheten på DOL? 

Anonymkode: b9c7b...893

Har jeg noen gang sagt at jeg ikke ønsket å bli innlagt/fengslet? Nei, tenkte meg det. Jeg er faktisk redd for meg selv og mine handlinger.

Anonymkode: 26195...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg noen gang sagt at jeg ikke ønsket å bli innlagt/fengslet? Nei, tenkte meg det. Jeg er faktisk redd for meg selv og mine handlinger.

Anonymkode: 26195...bec

Det er ingen som tvinger deg til å begå drap. 

Anonymkode: b9c7b...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Ikke misforstå, jeg ønsker ikke å drepe noen. Men noen ganger har jeg blitt psykotisk og mistet helt kontrollen på hva jeg foretar meg, og da må helsevesenet ta ansvar!

 

Jeg har vært innlagt 2 ganger tidligere i hele mitt liv så du kan ta deg en bolle! 

Anonymkode: 26195...bec

Men er du psykotisk nå da? Du kan nok være trygg på at du hadde blitt tvangsinnlagt hvis helsevesenet mente du var psykotisk nå og stod i reell fare for å drepe noen. 

Så kanskje det heller er du som bør ta deg en bolle og roe deg ned litt? Du behøver ikke å lage sånt drama! 

Anonymkode: 8496c...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg noen gang sagt at jeg ikke ønsket å bli innlagt/fengslet? Nei, tenkte meg det. Jeg er faktisk redd for meg selv og mine handlinger.

Anonymkode: 26195...bec

Hvem har du snakket med om innleggelse? Hvis du føler du er i ferd med å miste virkeligheten, så bør du kontakte legevakt eller lignende. 

Har det skjedd noe spesielt som har utløst angsten din'? Og kan det være tvangstanker som plager deg mest akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...