Gå til innhold

Er så drittlei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Alt som har med Corona å gjøre! Dette er massehysteri, fellespsykose over hele verden! 

Anonymkode: fac5a...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Og folk kritisere de religiøse og kaller dem dumme som blindt følger en leder..

Anonymkode: fac5a...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Massepsykose! Verden er blitt gal og trenger tonnevis med AP fremfor vaksine mot et virus som ikke er så farlig!

Anonymkode: fac5a...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare logge av da?

Anonymkode: 18c81...e0a

Nei, jeg har behov for å sammenligne dette med religion og religiøsitet på høgt plan

Anonymkode: fac5a...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har behov for å sammenligne dette med religion og religiøsitet på høgt plan

Anonymkode: fac5a...e05

er ikke det litt rart? du spammer jo du også på din måte, akkurat slik du beskylder andre for å gjøre

Anonymkode: 18c81...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt som har med Corona å gjøre! Dette er massehysteri, fellespsykose over hele verden! 

Anonymkode: fac5a...e05

Er du klar over hvor mange som har dødd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er ikke det litt rart? du spammer jo du også på din måte, akkurat slik du beskylder andre for å gjøre

Anonymkode: 18c81...e0a

Har ikke beskyldt andre for å spamme

Anonymkode: fac5a...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er du klar over hvor mange som har dødd? 

Som Gargamel sa i en annen tråd: Vanligvis før det rundt 2000 eldre hver dag i Italia. Og de har ikke Corona.

Anonymkode: fac5a...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare logge av da?

Anonymkode: 18c81...e0a

God idé! Jeg tar pause når jeg trenger det. Setter mobilen på "ikke forstyrr" og leser en bok som ikke handler om corona, skriver i dagboken, gjør håndarbeid, hører på en podcast med et interessant tema eller noe helt annet. Det føles befriende med slike pauser, men det har jeg gjort før coronaens tid også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick

Du virker tøff i trynet og sikker i din sak, men hvorfor tør du da ikke å skrive med nick? Er det fordi du likevel tviler på det du selv sier, og derfor ikke tør å stå for det? 

Endret av Fastnick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Jeg er drittlei folk som ikke forstår eksponentiell vekst, ikke tar dette på alvor og har en adferd som utgjør en smitterisiko for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Eva Sofie skrev:

God idé! Jeg tar pause når jeg trenger det. Setter mobilen på "ikke forstyrr" og leser en bok som ikke handler om corona, skriver i dagboken, gjør håndarbeid, hører på en podcast med et interessant tema eller noe helt annet. Det føles befriende med slike pauser, men det har jeg gjort før coronaens tid også :)

Går litt i surr, er du trådstarter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt som har med Corona å gjøre! Dette er massehysteri, fellespsykose over hele verden! 

Anonymkode: fac5a...e05

Det er lov å ta seg litt Coronapause innimellom. Slå av nyhetene , ta vare på din egen helse, gå deg en tur, få frisk luft. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Dette er den største krisen i min livstid så langt. Slik er det for alle etterkrigsbarn. Dette kan bli det verste siden krigen. Det er ikke hysteri, det er det som er skummelt. Men "ignorance is bliss" så jeg skal ikke forsøke å omvende de som tar lett på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengerhjelp52
6 hours ago, AnonymBruker said:

Alt som har med Corona å gjøre! Dette er massehysteri, fellespsykose over hele verden! 

Anonymkode: fac5a...e05

Hehe, det er ikke bare du som blir irritert av dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...