Gå til innhold

En stemme forfølger meg..


Marye

Anbefalte innlegg

Først hørte jeg en stor skummel stemme si navnet mitt Mens jeg var innlagt 

så kom den mens jeg var hjemme 

den bragte med seg enorm angst 

så fikk jeg leponex

og jeg flyttet til en annen by.

men igår natt kom den igjen, men denne gangen visket den i øret mitt da jeg sto opp midt på natten og tok meg en sjokolade 

Samme, skremmende opplegget

jeg tvang meg selv ut av angsten og tilbake til senga

Hvorfor forfølger den meg? Virker medisinene siden det denne gangen var et visk? Hvis det egentlig er fra mitt hodet, hvorfor er det sååååå skremmende? Føles som en skrekkfilm. Orker ikke dette.

Det er som helvete kaller på meg. Nå kommer angsten tilbake fordi jeg er alene. Jeg har slettet mitt første fornavn i folkeregisteret pga stemmen. Men den fortsatte å kalle meg det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Marye skrev:

Hvorfor forfølger den meg? Virker medisinene siden det denne gangen var et visk? Hvis det egentlig er fra mitt hodet, hvorfor er det sååååå skremmende? Føles som en skrekkfilm. Orker ikke dette.

Ta kontakt med behandleren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marye skrev:

Først hørte jeg en stor skummel stemme si navnet mitt Mens jeg var innlagt 

så kom den mens jeg var hjemme 

den bragte med seg enorm angst 

så fikk jeg leponex

og jeg flyttet til en annen by.

men igår natt kom den igjen, men denne gangen visket den i øret mitt da jeg sto opp midt på natten og tok meg en sjokolade 

Samme, skremmende opplegget

jeg tvang meg selv ut av angsten og tilbake til senga

Hvorfor forfølger den meg? Virker medisinene siden det denne gangen var et visk? Hvis det egentlig er fra mitt hodet, hvorfor er det sååååå skremmende? Føles som en skrekkfilm. Orker ikke dette.

Det er som helvete kaller på meg. Nå kommer angsten tilbake fordi jeg er alene. Jeg har slettet mitt første fornavn i folkeregisteret pga stemmen. Men den fortsatte å kalle meg det

Hei, 

Får du god oppfølgning fra FACT også på det nye bostedet? Kanskje du skal ringe dem i morgen? Skjønner at du synes stemmen er skremmende, samtidig så husker du jo at stemmen ble borte igjen sist. Kanskje er det alt stresset i samfunnet om Corona, som nå gjør at du får litt symptomer igjen. 

Også må du bare gi blaffen i den idioten som forsøker å provosere deg i denne tråden, ikke gidd å bruke energi på vedkommende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marye skrev:

Først hørte jeg en stor skummel stemme si navnet mitt Mens jeg var innlagt 

så kom den mens jeg var hjemme 

den bragte med seg enorm angst 

så fikk jeg leponex

og jeg flyttet til en annen by.

men igår natt kom den igjen, men denne gangen visket den i øret mitt da jeg sto opp midt på natten og tok meg en sjokolade 

Samme, skremmende opplegget

jeg tvang meg selv ut av angsten og tilbake til senga

Hvorfor forfølger den meg? Virker medisinene siden det denne gangen var et visk? Hvis det egentlig er fra mitt hodet, hvorfor er det sååååå skremmende? Føles som en skrekkfilm. Orker ikke dette.

Det er som helvete kaller på meg. Nå kommer angsten tilbake fordi jeg er alene. Jeg har slettet mitt første fornavn i folkeregisteret pga stemmen. Men den fortsatte å kalle meg det

Det er sykdommen din, men fordi om alt skjer inne i ditt eget hode betyr ikke det at det ikke er skremmende. Det kjennes like ekte ut som om det skulle hendt i RL. Får du hjelp når du har det slik som nå? Har du medisiner du kan øke ved behov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, frosken skrev:

Hei, 

Får du god oppfølgning fra FACT også på det nye bostedet? Kanskje du skal ringe dem i morgen? Skjønner at du synes stemmen er skremmende, samtidig så husker du jo at stemmen ble borte igjen sist. Kanskje er det alt stresset i samfunnet om Corona, som nå gjør at du får litt symptomer igjen. 

Også må du bare gi blaffen i den idioten som forsøker å provosere deg i denne tråden, ikke gidd å bruke energi på vedkommende. 

Skal gå tur med en av kontaktene mine i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, XbellaX skrev:

Det er sykdommen din, men fordi om alt skjer inne i ditt eget hode betyr ikke det at det ikke er skremmende. Det kjennes like ekte ut som om det skulle hendt i RL. Får du hjelp når du har det slik som nå? Har du medisiner du kan øke ved behov?

Har redusert cisordinol pga kramper. Fikk restless legs i kveld selv om jeg tok trippel dose magnesium... så vet ikke hva jeg skal gjøre. Skulle ønske jeg fikk valium mot angsten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worrisome Plenty
6 timer siden, Marye skrev:

Har redusert cisordinol pga kramper. Fikk restless legs i kveld selv om jeg tok trippel dose magnesium... så vet ikke hva jeg skal gjøre. Skulle ønske jeg fikk valium mot angsten 

Da er det nok det som gjør att du hallusinerte igjen. Skjønner ikke hvorfor du ikke kan få valium. Har ikke inntrykk att de holder igjen så mye når det gjelder benzo til folk med schizo i diagnosen. Jeg får benzo hvertfall. Og du er dårligere enn meg når det gjelder din lidelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Da er det nok det som gjør att du hallusinerte igjen. Skjønner ikke hvorfor du ikke kan få valium. Har ikke inntrykk att de holder igjen så mye når det gjelder benzo til folk med schizo i diagnosen. Jeg får benzo hvertfall. Og du er dårligere enn meg når det gjelder din lidelse.

Får benzo hvis jeg er innlagt også blir det som regel stopp når jeg skrives ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en lang tur med kontakten min Og hun ga meg gode råd for å takle stemmen uten å gå ut i psykose, og gikk til en adresse der de har et nytt leilighetsprosjekt på gang som jeg følte meg interessert i. Jeg følte meg hjemme her med en gang, det var en rolig gate i et urbant strøk som minnet om Oslo. Og de var i full gang med arbeid tross korona. Så jeg dro til kontoret deres og har nå kjøpt ny leilighet!! :) forhåpentligvis er det etter forsinkelsene pga korona ferdigstilt omkring før jul. Så jeg har noe å glede meg til. Leiligheten blir sååå trendy. Gledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Marye skrev:

Gikk en lang tur med kontakten min Og hun ga meg gode råd for å takle stemmen uten å gå ut i psykose, og gikk til en adresse der de har et nytt leilighetsprosjekt på gang som jeg følte meg interessert i. Jeg følte meg hjemme her med en gang, det var en rolig gate i et urbant strøk som minnet om Oslo. Og de var i full gang med arbeid tross korona. Så jeg dro til kontoret deres og har nå kjøpt ny leilighet!! :) forhåpentligvis er det etter forsinkelsene pga korona ferdigstilt omkring før jul. Så jeg har noe å glede meg til. Leiligheten blir sååå trendy. Gledes.

Gratulerer så mye Marye :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, Marye skrev:

Gikk en lang tur med kontakten min Og hun ga meg gode råd for å takle stemmen uten å gå ut i psykose, og gikk til en adresse der de har et nytt leilighetsprosjekt på gang som jeg følte meg interessert i. Jeg følte meg hjemme her med en gang, det var en rolig gate i et urbant strøk som minnet om Oslo. Og de var i full gang med arbeid tross korona. Så jeg dro til kontoret deres og har nå kjøpt ny leilighet!! :) forhåpentligvis er det etter forsinkelsene pga korona ferdigstilt omkring før jul. Så jeg har noe å glede meg til. Leiligheten blir sååå trendy. Gledes.

Gratulerer, innlegget ditt fortjener Virkelig positiv respons :) 

Anonymkode: 5de7e...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer, innlegget ditt fortjener Virkelig positiv respons :) 

Anonymkode: 5de7e...5f1

Takk. Lå en del våken i natt med angst for stemmen selv om den ikke kom. Som angst for angsten på en måte. Men dro meg liksom ut av det ved å tenke på hvor jeg gleder meg til å flytte inn i leiligheten om ca 9 mnd og hvor fin den blir. Dessuten er ikke det jeg fikk høre av venner sant om stemmene dukker opp andre steder enn i leiligheten jeg solgte i Oslo. De sa det var en åndeportal osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...